Kwiecień, 2011

Wiórek

d a n e w y j a z d u 42.50 km 5.00 km teren 01:33 h Pr.śr.:27.42 km/h Pr.max:42.00 km/h Temperatura:10.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Czwartek, 14 kwietnia 2011 | dodano: 14.04.2011

Przez Krzesiny, Koninko, Sypniewo, Babki i Kubalin. Po pierwszych 15 km avs > 30 km/h, potem było więcej pod wiatr:)

Aura całkiem przyjemna, wbrew prognozom działu meteo:)

Do najbliższego startu (Dolsk) mniej niż 40 godzin...

Trasa:

Poznań nocą

d a n e w y j a z d u 25.00 km 1.00 km teren 01:05 h Pr.śr.:23.08 km/h Pr.max:35.00 km/h Temperatura:7.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Wtorek, 12 kwietnia 2011 | dodano: 12.04.2011

Taka tam rozjazdowa popierdółka po zmroku ulicami miasta - Rataje, Malta, Kosmonautów, Winogrady, Teatralka... Parę nowych ścieżek - Hlonda, Lechicka, Winogrady. Na tej ostatniej 3 zaparkowane samochody na przestrzeni 500 m., aż się chce rogiem "nie zmieścić".

Powiem szczerze - nie chciało mi się dziś:) (zimno, ciemno, wieje) ale coś trzeba w tym tygodniu pokręcić przed Dolskiem a na jutro i czwartek zapowiadają deszcz...

Moje obliczenia się potwierdziły - jest II sektor w Esencji! Trwaj chwilo trwaj, jesteś taka piękna:)

Praca x2

d a n e w y j a z d u 14.50 km 3.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida
Wtorek, 12 kwietnia 2011 | dodano: 12.04.2011

Kle kle klekocze mi korba w chro-mo Meridzie. Trzeba by wymienić ale inwestycja taka (jakakolwiek) kłóci się z ideą roweru, który można zostawić niezapięty pod sklepem i wciąż go tam znaleźć po zrobieniu zakupów (no dobra, szybkich zakupów, ale zawsze...)

MTB Maraton Murowana Goślina

d a n e w y j a z d u 71.85 km 65.00 km teren 02:55 h Pr.śr.:24.63 km/h Pr.max:44.00 km/h Temperatura:15.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Niedziela, 10 kwietnia 2011 | dodano: 10.04.2011

open: 179/495

czas: 2:55:27

strata do zwycięzcy open: 31:52

starta do zwycięzcy M3: 29:32

Plan zrealizowany z nawiązką - udało się zejść poniżej 3 godzin! Jeśli chodzi o wejście do top 100, to przyjechałem 3 s. za Grzegorzem Napierałą (przegrany finisz z M6, sic!), który rok temu był równo setny, z czasem lepszym o zaledwie pół minuty niż dziś.
Wygląda na to, że w tym roku była znacznie mocniejsza obsada i większa frekwencja, bo trasa chyba niemal identyczna. Tzn. czas zwycięzcy jest również jakieś 2 min. lepszy niż w 2010 ale też i wtedy jechaliśmy w upale ponad 30 stopni i w jeszcze większym piachu...

Do Dziewiczej jechało mi się bardzo dobrze, aż się zdziwiłem jak szybko tam dotarłem. Na drugim podjeździe, przy zrzucaniu na młynek, spadł mi łańcuch i musiałem większość pokonać biegiem. Jakoś to odczułem, szczególnie, że końcowy odcinek jest wyjątkowo wertepiasty i dziś centralnie pod wmordewind. Przez długi czas nie było z kim uformować pociągu (mijałem tylko maruderów z mini) i niestety trochę zamulałem. Dopiero pod koniec, gdy doszło mnie kilka osób i zobaczyłem tabliczkę 'Meta 5 km' - odżyłem.

Impreza jak zwykle bez zarzutu pod względem organizacji i oznakowania. Dużo dobrej karmy i oczywiście przyjarowerciele na mecie.

Trochę jednak jestem zmęczony - po maratonie jeszcze w domu urodzinowe przyjęcie, organizm domaga się regeneracji:).

Aha, z moich wyliczeń wychodzi, że mam 409 pkt do sektorówki a zatem powinien być II sektor w Dolsku, o yeah!:)

Kategoria Maraton, 50-100

Tramontana

d a n e w y j a z d u 37.33 km 21.00 km teren 01:25 h Pr.śr.:26.35 km/h Pr.max:54.60 km/h Temperatura:14.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Piątek, 8 kwietnia 2011 | dodano: 08.04.2011

No piździło jak w Kieleckiem:) ale pomyślałem, że pojadę gdzieś w las a trasę obmyślę tak żeby wracać z wiatrem. Jakem pomyślał, takem uczynił - kierunek Kiekrz przez Rusałkę i Strzeszynek. Plus taki, że prawie w ogóle nie było ludzi - ani spacerowiczów ani kijomarszowców ani weekendowych cyklistów.
Na Rusałce fale (fotkę mam, wrzucę później), podmuchy takie, że raz pomyliłem huk wiatru z pociągiem (jechałem akurat wzdłuż linii kolejowej) ale dało się jechać.
Powrót też fajny, na odsłoniętym terenie i na asfalcie prułem sobie z lekkością 40 km/h i nawet pobiłem chyba swój rekord na płaskim (55 km/h!).

Natomiast to co się działo w mieście pod koniec to już prawdziwy armageddon - ludzie ledwo mogli ustać, zwiewało czapki i kapelusze, jeden podmuch omal mnie nie zwalił z roweru, piszę serio! Nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek jechał w takim huraganie.

Licznik działał dziś bez zarzutu! To musi być efekt tego, że przesunąłem go wyżej na goleni (dzięki Kłosi, jesteś wielki!:).

Nawet fajna średnia wyszła jak na 21 km terenu i dalsze 12 w ruchu miejskim.

W niedzielę pierwsze ściganie... spróbuję zejść poniżej 3 h na 72 kilometry (w zeszłym roku było 3:07:03). Top 100 open to już marzenie...
A przede wszystkim chcę się dobrze bawić i spotkać wszystkich znajomych z bs!

Wieje, że mało

d a n e w y j a z d u 16.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:12.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida
Piątek, 8 kwietnia 2011 | dodano: 08.04.2011

łba nie urwie:) Dzisiaj dojechałem wariantem minimalistycznym - przez deptak.

Tak myślę, żeby jednak popołudniu zrobić jakąś pętelkę, najlepiej chowając się gdzieś w lesie.

To pisałem ja - Wojtek, od wczoraj pełnoprawny członek kategorii M3, znaczy obok trójki pojawiła się jedyneczka:)

Kubalin

d a n e w y j a z d u 43.70 km 9.00 km teren 01:42 h Pr.śr.:25.71 km/h Pr.max:45.00 km/h Temperatura:14.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Środa, 6 kwietnia 2011 | dodano: 06.04.2011

Łukasz bardzo chciał zobaczyć gospodarstwo, które przed ostatnimi wyborami zaszczycił swoją obecnością prezes Jarosław:) Już w niedzielę koledze obiecałem, że mu pokażę jak tam dojechać. Natomiast trochę po drodze kluczyłem i starałem się mylić trop, żeby ostateczny efekt był bardziej mistyczny. Chyba się udało, Łukasz w pewnym momencie był tak skołowany, że zamiast w prawo na Poznań chciał skręcić w kierunku zgoła przeciwnym - na Rogalin, he he. A zawsze miałem go za mistrza orientacji w terenie.

Ależ mi się dobrze dzisiaj kręciło! Oby tylko taka dyspozycja utrzymała się do niedzieli, a mam obawy bo w domu i pracy panoszą się jakieś wirusy:(

Przyszły cuda-dętki Fossa, zobaczymy... Jeśli ja nie złapię na nich kapcia, to znaczy, że rzeczywiście są nieprzebijalne, he he.

Trasa:

Zamiast stania w korkach

d a n e w y j a z d u 16.00 km 3.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:15.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida
Wtorek, 5 kwietnia 2011 | dodano: 06.04.2011

Dojazdy z poniedziałku i wtorku. W zeszłym tygodniu tego nie wpisywałem, trudno.

Czy taka jazda 4 km. rozklekotanym góralem w ruchu miejskim ma jakiekolwiek przełożenie na formę? Na 100% nie, ale za to jest przyjemna i... oszczędza czas!

Może 1 mały plusik treningowy widzę - mianowicie taki, że mam przynajmniej delikatny rozruch mięśni lekko obolałych po niedzielnej 90-tce i poniedziałkowym koszu.

Do Murowanej zostały 4 dni...

Opalanie łydek

d a n e w y j a z d u 91.37 km 45.00 km teren 03:33 h Pr.śr.:25.74 km/h Pr.max:55.70 km/h Temperatura:21.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Niedziela, 3 kwietnia 2011 | dodano: 03.04.2011

Pierwszy raz w tym roku w krótkich gaciach. Góra jeszcze na długo i okazało się to słuszną decyzją ponieważ bardzo mocno dzisiaj wiało. Ale ciepło było bajecznie, ponad 20 stopni w cieniu!

Pojechałem wpierw przez Luboń i Wiry nad j. Jarosławieckie, gdzie miałem się spotkać z Irulonem. Ten jednak pogubił się gdzieś w ostępach WPNu więc musiałem go przez telefon pokierować i przesunąć miejsce zbiórki do Trzebawia, obok stadionu miejscowego Tornada:) Pokręciliśmy kawałek razem do j. Dymaczewskiego, gdzie jakiś debil ogrodził teren swojej posesji niemal do samego jeziora i w ten sposób przyblokował czarny szlak, którym zamierzaliśmy jechać (przy wysokim stanie wody, zostawało tylko przedzieranie się przez błoto między płotem a wodą). Trzeba więc było wrócić, a następnie przez Górę dostać się do pierścienia. Irulon miał już więcej kaemów w nogach więc postanowił wrócić do domu. Ja poleciałem czerwonym szlakiem do j. Kociołek a następnie na Osową. Miałem nawet w planach jechać do Zaniemyśla ale jak się zreflektowałem, że nie wziąłem łatek, postanowiłem nie oddalać się aż tak od domu.

Także ostatecznie w Rogalinku odbiłem w lewo, na Kubalin. Potem znów w lewo Łabędzim Szlakiem do drogi z płyt i do Wiórka. Dalsza część wycieczki to już w większości asfalty (choć nie tylko, ładny kawałek 4 km terenu też był) - Czapury, Babki, Piotrowo, Kamionki, Szczytniki, Sypniewo, Koninko, Krzesiny, Starołęka i wreszcie poszukiwanie wolnego karchera (udane) bo rumak był już dość mocno przykurzony.

Stówki nie było ale zabrakło niewiele. Co mnie bardzo cieszy to fakt, że tym razem nie było żadnego zamulania, noga podawała nawet w 4 godzinie jazdy. Już pod koniec treningu jadąc z wiatrem na płaskim leciałem przez 2 kilometry ponad 40 km/h, nie dając się dogonić zdziwionemu facetowi na skuterku, he he.

A licznik oczywiście działał bez zarzutu.