Marzec, 2012

Morasko

d a n e w y j a z d u 32.20 km 15.00 km teren 01:30 h Pr.śr.:21.47 km/h Pr.max:43.20 km/h Temperatura:7.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Sobota, 31 marca 2012 | dodano: 31.03.2012

Przedpołudniem nie sądziłem, że uda się dziś pokręcić (deszcz ze śniegiem) ale później trochę się przejaśniło i przesuszyło. Tylko wiało znowu jak na platformie wiertniczej. Dojazd do Moraska pod wmordewind i lekko pod górkę, średnia 22 km/h mimo mocnego napierania.
Na miejscu 2 rundy zainspirowane wpisem Drogbasa.

Chodziło mi o przetarcie bo jutro mam zamiar wybrać się do Gniezna na XC. O ile nie będzie śnieżycy...

W drodze powrotnej jeszcze kawałek singlem na Cytadeli i do domu. Z wiatrem na Garbarach byłem szybszy od samochodów:).

Praca

d a n e w y j a z d u 10.60 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:31.70 km/h Temperatura:7.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Piątek, 30 marca 2012 | dodano: 31.03.2012

Tak paskudnie się zrobiło, że wybierałem możliwie krótkie warianty:(

Rundka na Osową

d a n e w y j a z d u 50.71 km 25.00 km teren 01:56 h Pr.śr.:26.23 km/h Pr.max:61.20 km/h Temperatura:16.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Środa, 28 marca 2012 | dodano: 28.03.2012

Ale fajnie - udało się po pracy zrobić pół setki i wrócić właściwie za jasnego do domu.
Starałem się jechać z wiatrem bocznym lub w lesie. I ta strategia się sprawdziła.
Na Osową wjechałem sobie 2 razy asfaltem, w tym raz bardzo siłowo na przełożeniu 42x16.

Trasa: Dom - Minikowo - Ożarowska - (teren) - Babki - (pół-teren) - Kubalin - Rogalinek - Mosina - Osowa x2 - Puszczykówko - (teren, Nadwarciański) - Dębina - Dom.

Dojazdy

d a n e w y j a z d u 15.50 km 4.00 km teren 00:48 h Pr.śr.:19.38 km/h Pr.max:35.20 km/h Temperatura:16.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Środa, 28 marca 2012 | dodano: 28.03.2012

Dzisiaj jak wracałem mało mnie nie zwiało z roweru. Nagły podmuch koło skrzyżowania Przemysłowej i Matyi rzucił mi w twarz pył z pobliskiej rozbiórki pustostanów i prawie wyrwał kierę z rąk.
Nie zniechęciło mnie to jednak do wyjścia na treningową rundkę... I bardzo dobrze!:)

Active Reagge

d a n e w y j a z d u 72.60 km 15.00 km teren 03:14 h Pr.śr.:22.45 km/h Pr.max:49.10 km/h Temperatura:14.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Niedziela, 25 marca 2012 | dodano: 25.03.2012

czyli aktywna regeneracja w formie wycieczki z tatą. Jednakowoż, elementów tlenowych nie zabrakło, A nawet i beztlenowych kiedy postanowiłem zaatakować podjazd w Promnie z blatu i z zamiarem nie schodzenia poniżej 30 km/h:) (nie udało się ale było blisko).

Ogólnie tak sobie skakałem od czasu do czasu - a to czasówka pod wiatr, a to siodło w przejazdem przez dolinę Cybiny a to Katarzynki x2.

Pogoda świetna, pełne słońce nieco chłodniej niż wczoraj ale dzięki temu człowiek mniej się poci. I tylko dmuchało dość mocno z północy ale to już standard w Poznańskiem:)

Trasa: Dom - Rusa - Kobylepole - Swarzędz - Siekierki - Paczkowo - Jankowo - Góra - Promno - Biskupice - Jankowo (żeby siodło zaliczyć) - Biskupice - Uzarzewo - Katarzynki - Gruszczyn - Antoninek - Malta - Chartowo - Starołęka - Dom.

Super mi się dziś kręciło, pewnie kompensacja po wczorajszym.

Teren teren teren

d a n e w y j a z d u 67.40 km 57.00 km teren 03:01 h Pr.śr.:22.34 km/h Pr.max:53.00 km/h Temperatura:16.0 HR max:175 ( 92%) HR avg:140 ( 73%) Podjazdy: m Kalorie: 2475 kcal Rower:Lover
Sobota, 24 marca 2012 | dodano: 24.03.2012

Do WPNu na pętlę bardzo podobną do tej, jaką zrobiliśmy z chłopakami w ostatnią niedzielę. Tylko terenu było więcej:)

Dom - Dębina - Nadwarciański - Puszczykowskie Góry - (jazda pod prąd trasy maratonu w Mosinie z 2011) - żółty szlak - Jarosławieckie - singiel dookoła jeziora -Trzebaw - Dymaczewskie - singiel na czarnym szlaku - Interwałowa droga do Ludwikowa - Kociołek - Osowa x2 - Zbiorniki - Puszczykówko - Nadwarciański - Dębina - Dom.

Tym razem pulsak działał cały czas, mimo, że nic nie wymieniałem od ostatniego razu. Tylko raz tak dziwnie skoczył ze 160 na 185 więc wpisuję maksymalne rzeczywiście zaobserwowane i realne.

Ujechałem się dziś, nie powiem... I o to chodzi:)

Urban

d a n e w y j a z d u 30.97 km 4.00 km teren 01:33 h Pr.śr.:19.98 km/h Pr.max:33.60 km/h Temperatura:15.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Piątek, 23 marca 2012 | dodano: 23.03.2012

Dom - praca - dom - Rusa - kosz - dom - praca - dom. I tak w kółko Macieju:)
2 dni, oczywiście.

Powraca ten sam problem co każdej wiosny i jesieni - jak się ubrać? Rano 5 stopni, popołudniu 15...

Pękniętą ramę w starej Meridzie jednak spróbuję zespawać, tzn. dam do spawania:).

Pierwszy dzień wiosny

d a n e w y j a z d u 42.91 km 7.00 km teren 01:34 h Pr.śr.:27.39 km/h Pr.max:39.30 km/h Temperatura:11.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Środa, 21 marca 2012 | dodano: 21.03.2012

uczczony pierwszym tysiaczkiem w tym roku:)
Ciepło, jechałem bez ocieplaczy ani czapki czy nawet chusty pod kaskiem i nie zmarzłem.
Ostatnie pół godzinki już w ciemnościach, tzn. z miotaczem lumenów oczywiście.
Szczerze mówiąc, wahałem się czy iść na trening bo jakaś taka delikatna jelitówka mnie dziś męczyła ale co tam, twardym trza być nie mientkim:) Poza tym, na Challengu też może człowieka coś dopaść i co wtedy?
Znowu mocno wiało ale już się przyzwyczaiłem, u nas ciągle wieje:) Trzeba się po prostu liczyć z tym, że połowa jazdy będzie pod górkę. Tylko czemu najczęściej jest to akurat ta druga połowa? Na szczęście jest to już ciepły wiatr.

Trasa: Minikowo - Krzesiny - Panattoni - Gądki - Robak(owo) - (teren) - Tulce - Garby - Zalasewo - Kobylepole - (teren) - Antoninek - (teren) - Krańcowa - Polibuda - Dom.

Pęknięta rama w Meridzie

d a n e w y j a z d u 16.00 km 4.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:10.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Środa, 21 marca 2012 | dodano: 21.03.2012

Powiało grozą?:) Na szczęście nie w tej nowej, wyścigowej (tfu, wypluć), tylko w tej starej, która jest obecnie p.o. mieszczucha. W zeszłym tygodniu wymieniłem koło ale okazało się, że to nie tylko piasta tak biła... Jest otwarte złamanie na dolnej rurce tylnego trójkąta, niedaleko haków koła.
To chromo-molibden, a zatem stop stali, nie alu więc powinno dać się zespawać (przecież nie będę na tym zjeżdżał z Wielkiej Sowy). Z drugiej strony, nie powinno było pęknąć...

Obiecane rentgeny:

W efekcie znów jeżdżę wheelerem (treningówką) do roboty.

MTB XC Teamwork

d a n e w y j a z d u 81.10 km 60.00 km teren 03:56 h Pr.śr.:20.62 km/h Pr.max:48.60 km/h Temperatura:19.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Niedziela, 18 marca 2012 | dodano: 18.03.2012

Bardzo fajny trening grupowy. Tym razem nie nudna szoska tylko teren, singielki, hopki, itp:-)
Zaczęliśmy od Nadwarciańskiego do Puszczykowa, następnie fragment sekcji XC koło Wielspinu, i nad Jarosławieckie. Stamtąd przez Trzebaw do czarnego szlaku wzdłuż j. Dymaczewskiego. Tam jest naprawdę super - i ciekawie i malowniczo. Dzięki pomocy Janka wreszcie udało się trafić na legendarną już drogę do Ludwikowa (chociaż fakt, że trochę kluczyliśmy, łącznie z jazdą przez zaorane i grząskie pole).
Ale było warto! Ta ścieżka jest w realu jeszcze fajniejsza niż na fotkach, nie miałem pojęcia, że zjazdy są aż tak strome! W jednym miejscu mało nie dobiłem. Prędkości z lekkością dochodzą pod 50 km/h.

W Ludwikowie popas przy sklepiku na terenie szpitala pulmonologicznego i zostaje podjęta strategiczna decyzja - nie lecimy ringiem na Stęszew i dalej Lusowo czy nawet Kiekrz, tylko Janek pokaże nam rozmaite rundki XC wokół Osowej. Jak obiecał - tak zrobił:) W sumie zaliczyliśmy chyba 6 wariantów zjazdu, z których żaden nie był asfaltowy, m.in łączka, zjazd do górki saneczkowej, zjazd singlem do Pożegowa, itp. Na koniec podjechaliśmy jeszcze pod nową wieżę widokową przy gliniankach i wdrapaliśmy się na górę podziwiać widoczki na Poznań, WPN, Mosinę..

Powrót wzdłuż Góreckiego, Greiserówką i dalej przez Wiry, Luboń oraz dawny cmentarz na Dębcu.

Na zakończenie jeszcze rozjazdowa pętelka dookoła Warty:) i albo mi się zdawało albo przy Hetmańskiej mijaliśmy mknącego z przeciwka na szosie Rodmana.

Super wypad i momentami całkiem mocny, interwałowy trening. Udział wzięli (w kolejności alfabetycznej):
Jacgol (to będzie czarny koń tego sezonu)
Janek (dzięki niemu wiem jak mało wiedziałem o szlakach WPN)
Kłosiu (planował dziś setkę ale chyba nie żałuje...)
Marc (obiecał, że będzie o 15 w domu i był... o 15:01)
josip aka Wojtek (cóż, nie wywrócił się...:)

I tylko szkoda, że pulsak umarł mi dzisiaj już na Dębinie, po 4 km jazdy (albo to ja umarłem i dlatego tętna nie było, he he).