Active Reagge

d a n e w y j a z d u 72.60 km 15.00 km teren 03:14 h Pr.śr.:22.45 km/h Pr.max:49.10 km/h Temperatura:14.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Niedziela, 25 marca 2012 | dodano: 25.03.2012

czyli aktywna regeneracja w formie wycieczki z tatą. Jednakowoż, elementów tlenowych nie zabrakło, A nawet i beztlenowych kiedy postanowiłem zaatakować podjazd w Promnie z blatu i z zamiarem nie schodzenia poniżej 30 km/h:) (nie udało się ale było blisko).

Ogólnie tak sobie skakałem od czasu do czasu - a to czasówka pod wiatr, a to siodło w przejazdem przez dolinę Cybiny a to Katarzynki x2.

Pogoda świetna, pełne słońce nieco chłodniej niż wczoraj ale dzięki temu człowiek mniej się poci. I tylko dmuchało dość mocno z północy ale to już standard w Poznańskiem:)

Trasa: Dom - Rusa - Kobylepole - Swarzędz - Siekierki - Paczkowo - Jankowo - Góra - Promno - Biskupice - Jankowo (żeby siodło zaliczyć) - Biskupice - Uzarzewo - Katarzynki - Gruszczyn - Antoninek - Malta - Chartowo - Starołęka - Dom.

Super mi się dziś kręciło, pewnie kompensacja po wczorajszym.

| 23:20 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj He he z blatu da się jak najbardziej chłonąć i napawać, zwłaszcza rześkim wiosennym powietrzem.
| 19:47 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Ależ przecież ja się napawam, godzinami:-) A już dzisiaj to wyjątkowo cieszyłem oko i duszę pięknym, morenowym krajobrazem okolic Promna. Z fotkami jest ten problem, że lustra mi się nie chce wozić a komórka nie oddaje tegoż piękna...
Blat to największa koronka z przodu, standardowo w rowerach MTB ma 44 ząbki.
Irulon
| 19:24 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Wojciechu, a może zamiast atakować z blatu (nie wiem co to znaczy... nieważne) w trakcie kompensacji (to mi akurat kiedyś wyjaśniłeś), robić sobie czasówki czy interwały, przystań na moment, jakąś ciekawą fotkę zrób, ponapawaj się wiosną i przyrodą w ogóle? Serdecznie Ci tego życzę, mój cyborgowy kolego :p

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylroz