Kubalin

d a n e w y j a z d u 43.70 km 9.00 km teren 01:42 h Pr.śr.:25.71 km/h Pr.max:45.00 km/h Temperatura:14.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Środa, 6 kwietnia 2011 | dodano: 06.04.2011

Łukasz bardzo chciał zobaczyć gospodarstwo, które przed ostatnimi wyborami zaszczycił swoją obecnością prezes Jarosław:) Już w niedzielę koledze obiecałem, że mu pokażę jak tam dojechać. Natomiast trochę po drodze kluczyłem i starałem się mylić trop, żeby ostateczny efekt był bardziej mistyczny. Chyba się udało, Łukasz w pewnym momencie był tak skołowany, że zamiast w prawo na Poznań chciał skręcić w kierunku zgoła przeciwnym - na Rogalin, he he. A zawsze miałem go za mistrza orientacji w terenie.

Ależ mi się dobrze dzisiaj kręciło! Oby tylko taka dyspozycja utrzymała się do niedzieli, a mam obawy bo w domu i pracy panoszą się jakieś wirusy:(

Przyszły cuda-dętki Fossa, zobaczymy... Jeśli ja nie złapię na nich kapcia, to znaczy, że rzeczywiście są nieprzebijalne, he he.

Trasa:

| 20:07 środa, 6 kwietnia 2011 | linkuj jak przebijesz - reklamuj !!! przecież nie można nabijać Klyenta w dętkę ;-P
| 20:03 środa, 6 kwietnia 2011 | linkuj Dojadą dojadą, ja zamówiłem przez allegro w poniedziałek i dziś przed południem już były. Sklep nazywa się ultrabike, polecam! http://allegro.pl/detka-foss-26-1-95-2-25-i1517283286.html
Widzę, że przez 2 dni zeszło 13 sztuk!
| 19:58 środa, 6 kwietnia 2011 | linkuj Kurczę, a jak chciałem te Fossy w Cyklo kupić, to ktoś podstępny wykupił. I teraz na pewno gumę złapię, buuu!!! :)
Gdzie zamawiałeś? Może choć na Dolsk dojdą...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tepez