MTB Maraton Murowana Goślina

d a n e w y j a z d u 71.85 km 65.00 km teren 02:55 h Pr.śr.:24.63 km/h Pr.max:44.00 km/h Temperatura:15.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Niedziela, 10 kwietnia 2011 | dodano: 10.04.2011

open: 179/495

czas: 2:55:27

strata do zwycięzcy open: 31:52

starta do zwycięzcy M3: 29:32

Plan zrealizowany z nawiązką - udało się zejść poniżej 3 godzin! Jeśli chodzi o wejście do top 100, to przyjechałem 3 s. za Grzegorzem Napierałą (przegrany finisz z M6, sic!), który rok temu był równo setny, z czasem lepszym o zaledwie pół minuty niż dziś.
Wygląda na to, że w tym roku była znacznie mocniejsza obsada i większa frekwencja, bo trasa chyba niemal identyczna. Tzn. czas zwycięzcy jest również jakieś 2 min. lepszy niż w 2010 ale też i wtedy jechaliśmy w upale ponad 30 stopni i w jeszcze większym piachu...

Do Dziewiczej jechało mi się bardzo dobrze, aż się zdziwiłem jak szybko tam dotarłem. Na drugim podjeździe, przy zrzucaniu na młynek, spadł mi łańcuch i musiałem większość pokonać biegiem. Jakoś to odczułem, szczególnie, że końcowy odcinek jest wyjątkowo wertepiasty i dziś centralnie pod wmordewind. Przez długi czas nie było z kim uformować pociągu (mijałem tylko maruderów z mini) i niestety trochę zamulałem. Dopiero pod koniec, gdy doszło mnie kilka osób i zobaczyłem tabliczkę 'Meta 5 km' - odżyłem.

Impreza jak zwykle bez zarzutu pod względem organizacji i oznakowania. Dużo dobrej karmy i oczywiście przyjarowerciele na mecie.

Trochę jednak jestem zmęczony - po maratonie jeszcze w domu urodzinowe przyjęcie, organizm domaga się regeneracji:).

Aha, z moich wyliczeń wychodzi, że mam 409 pkt do sektorówki a zatem powinien być II sektor w Dolsku, o yeah!:)

Kategoria Maraton, 50-100

| 07:52 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj Gratulacje te magiczne 5km do mety daje niezłego kopa zapomina się o bólu i zmęczeniu ;)
| 22:52 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj No piękna jazda i dobry czas. Coś czuję że od przyszłego roku będzie giga ;).
Irulon
| 17:46 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj Josipie,
gratulacje z okazji udanego występu i również (spóźnione) z okazji urodzin! :)
| 10:22 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj @Rodman - jakie team przewiduje uposażenie dla lidera?:)

@CheEvara - no nie przesadzajmy z tymi pokłonami:), nawet na podium w K2 się nie załapałem (byłbym 4-ty i 2-gi w K3), he he
CheEvara
| 09:09 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj Wyrażam szacunek i uchylam kask z czoła. Pięknie, Wojciechu!:)
| 08:11 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj ładnie pojechane :)) zostałeś LIDEREM MEGA Emed Racing Team !!!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ymokr