Listopad, 2011

In the pen dance day

d a n e w y j a z d u 51.20 km 25.00 km teren 02:02 h Pr.śr.:25.18 km/h Pr.max:39.20 km/h Temperatura:5.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Piątek, 11 listopada 2011 | dodano: 11.11.2011

Wpierw miała być dzisiaj Zielonka z Łukaszem, potem pętla treningowa Jacka w WPNie, ale ostatecznie skończyło się na pętelce przez Dębinę, Minikowo, Krzesiny, Spławie, Szczepankowo i Darzbór do Antoninka. Tam pokręciłem się trochę po ścieżkach wzdłuż stawów browarnych, wyskoczyłem na chwilę nad Swarzędzkie i wróciłem przez Maltę do domu.

Obawiałem się zimna ale mój pomysł na strój zdał egzamin w 100% - koszulka termoaktywna, na to bluza kolarska z długim rękawem i na górę windstopper.
Niedawno kupione ocieplacze na buty i rękawiczki z zakresem od -5 do +10 też sprawują się rewelacyjnie. Jednym słowem - nie zmarzłem.

Z początku było ciężko, powód - wmordewind wschodni i wczorajsze przepicie:-). Potem już znacznie przyjemniej, kac się rozjechał a ja zmieniłem kierunek jazdy.

Czytam sobie właśnie relacje jak świętują patrioci (prawdziwi) w Warszawie - spalone i zniszczone samochody, bójki, race, co najmniej kilkadziesiąt osób w szpitalach. Ech, normalnie sól tej ziemi, zresztą - z tego co widziałem - sami na schwał młodzieńcy...

Komunikacyjny poniedziałek

d a n e w y j a z d u 20.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida
Poniedziałek, 7 listopada 2011 | dodano: 08.11.2011

Do pracy, na basket i do knajpy. Za każdym razem myk-myk i jestem na miejscu. Aż się boję pomyśleć ile bym czasu stracił gdybym wszędzie tam pojechał tramwajem albo autem (szczególnie do roboty).

Po dywanach z liści

d a n e w y j a z d u 73.56 km 50.00 km teren 03:10 h Pr.śr.:23.23 km/h Pr.max:45.70 km/h Temperatura:17.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Niedziela, 6 listopada 2011 | dodano: 06.11.2011

Wypad z Łukaszem do WPN-u. Wpierw tradycyjnie - Luboń, Nadwarciański (tutaj mijamy sporą wycieczkę, na końcu której leniwie kręcił sobie Rafał Łukawski), Puszczykowskie Góry, Jarosławieckie. Następnie Trzebaw, Łódź i tym razem udana próba wbicia się na czarny szlak. Jest genialny! Najlepszy single-track w okolicy: cały czas góra-dół, zakręty a do tego rewelacyjny widok z wysokiej skarpy na malownicze j. Dymaczewskie.

Na czarnym szlaku, w dole j. Dymaczewskie

Następnie dotarliśmy do Ludwikowa ale chyba nie tym szlakiem opracowanym przez Jacka. Stamtąd przez Mosinę, Rogalinek, Kubalin i Głuszynę pokręciliśmy już do domu.

Ja po prostu nie mogę nie jeździć na tym rowerze skoro promienie z niebios mi go nawet wskazują:-)

Na koniec jeszcze mała rundka "wokół Warty", tak na zmęczenie:-)

Ale nas ta jesień rozpieszcza w tym roku, niech to trwa! Dzisiaj było chyba z 17 stopni, nie wiem co mnie pokusiło, żeby założyć ocieplacze i długie rękawiczki (te, to przynajmniej mogłem zdjąć i schować do kieszonki z tyłu).

Jestem sławny:)

d a n e w y j a z d u 15.91 km 3.00 km teren 00:41 h Pr.śr.:23.28 km/h Pr.max:37.10 km/h Temperatura:8.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Czwartek, 3 listopada 2011 | dodano: 03.11.2011

Wymienił mnie z imienia i nazwiska, a w dodatku opublikował zdjęcie, gdzie moja smętna facjata jest rozpoznawalna nie kto inny jak... redaktor Kurek! Zresztą sami zobaczcie: http://www.kurek-rowery.pl/

Dystans to, rzecz jasna, przejażdżka na kosza hen prawie pod Lechicką.

Kategoria ride for fun

Ciemno Panie, ciemno

d a n e w y j a z d u 8.40 km 2.00 km teren 00:26 h Pr.śr.:19.38 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:10.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Środa, 2 listopada 2011 | dodano: 02.11.2011

Powrót z pracy dziś na lampkach... Taa, byle do lutego:-)

Po zmroku

d a n e w y j a z d u 33.06 km 12.00 km teren 01:15 h Pr.śr.:26.45 km/h Pr.max:37.10 km/h Temperatura:10.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Wtorek, 1 listopada 2011 | dodano: 01.11.2011

W ciągu dnia dziś piękna pogoda ale niestety nie miałem czasu pojeździć.
Na szczęście wieczór też był całkiem ciepły jak na tę porę roku (około 12 stopni gdy wychodziłem), więc o 19 wybrałem się na mały rozjazd po niedzielnej dwusetce.
Zrobiłem 2,5 okrążenia dookoła Malty, a potem wjechałem w las w kierunku Olszaka rozdzierając ciemność potężnym snopem światła z Bocialarki. Wciąż jestem pod silnym wrażeniem tego ustrojstwa!