Jestem sławny:)

d a n e w y j a z d u 15.91 km 3.00 km teren 00:41 h Pr.śr.:23.28 km/h Pr.max:37.10 km/h Temperatura:8.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Czwartek, 3 listopada 2011 | dodano: 03.11.2011

Wymienił mnie z imienia i nazwiska, a w dodatku opublikował zdjęcie, gdzie moja smętna facjata jest rozpoznawalna nie kto inny jak... redaktor Kurek! Zresztą sami zobaczcie: http://www.kurek-rowery.pl/

Dystans to, rzecz jasna, przejażdżka na kosza hen prawie pod Lechicką.

Kategoria ride for fun

Jarekdrogbas
| 16:47 niedziela, 6 listopada 2011 | linkuj Cały Kurek.Będzie miał nowe tematy...;-)
PIO_TREK | 19:44 piątek, 4 listopada 2011 | linkuj Teraz to już tylko pierwsza linia na starcie, zdjęcia na okładkach, wizyty w przedszkolach oraz zakładach pracy :)
bloom
| 09:20 piątek, 4 listopada 2011 | linkuj W przyszłym roku będzie miał o czym opowiadac :PP
| 08:27 piątek, 4 listopada 2011 | linkuj "Tylko kompletny świr wstaje w niedzielę o 3.30 w nocy po to, by przejechać na rowerze 200 kilometrów. "
Podoba mi się ten początek :>

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa trzad