Styczeń, 2014

Park run - Debiutant!

d a n e w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max: km/h Temperatura:5.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
Sobota, 11 stycznia 2014 | dodano: 11.01.2014

No! W końcu udało mi się zmobilizować i wstać o 8 w sobotę, żeby wystartować w Parkrunie:)

Okazuje się, że jest to bardzo przyjemna impreza - fajni ludzie, brak spiny, dobra i prosta organizacja oraz, co też ważne, darmowy start:) Pomiar czasu odbywa się na podstawie wydrukowanego z netu kodu kreskowego a trasa jest na stałe oznakowana, czyli można sobie trenować. No właśnie na tych treningach do tej pory wykręcałem najlepsze czasy na poziomie 22-22:30 min, więc dzisiaj moim celem było złamanie 21 min. I ten cel udało się zrealizować z nawiązką - czas 19:33 naprawdę pozytywnie mnie zaskoczył. Fakt, że dałem z siebie wszystko ale też od 4-tego kilometra męczyła mnie kolka (jogurt na śniadanie to był jednak błąd).

M: 13/121
M30-34: 2/23

Na mecie furorę natomiast robił mój gamex Goggli - a skąd go mam, a jak się można do takiego teamu zapisać, a gdzie i kiedy są wyścigi MTB w Poznaniu, a czy po górach też można jeździć, i takie tam pytania:)

Jak już doszedłem do siebie, to zrobiłem sobie jeszcze spokojne dłuższe wybieganie po ścieżkach wokół Cytadeli, korzystając z tego, że jest jasno i nie muszę biegać po asfalcie. Na jednym zbiegu udało mi się zaliczyć bodaj pierwszą glebę biegową w karierze:) (zahaczyłem o korzeń).

Poniżej track, niestety telefon mi się niespodziewanie wyłączył na wysokości Rosarium i mniej więcej ostatnie 1,5 km się nie zliczyło.

Kategoria Forrest Gump

Dojazdy z tygodnia

d a n e w y j a z d u 23.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida
Piątek, 10 stycznia 2014 | dodano: 12.01.2014

Trochę mniej niż zwykle..

Malta nocą

d a n e w y j a z d u 36.50 km 0.00 km teren 01:24 h Pr.śr.:26.07 km/h Pr.max:39.50 km/h Temperatura:5.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Wtorek, 7 stycznia 2014 | dodano: 07.01.2014

4 wydłużone kółka przez Krańcową i drogę dojazdową do Term. Start o 21. Niby ciepło ale jakoś tak nieprzyjemnie, to przez bardzo wysoką wilgotność  - asfalty były mokre mimo, że od rana nie padało a dzień był słoneczny.
Za namową Kłosia, postanowiłem zmniejszyć trochę średnią prędkość na treningach:)

Kategoria MTB szosami, 20-50

Dyszka na Cycie

d a n e w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max: km/h Temperatura:8.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
Poniedziałek, 6 stycznia 2014 | dodano: 06.01.2014

Biegowa oczywiście:) Celowałem w 10 km i wyszło jak w pysk strzelił:)

Za gorąco na bieganie, he he.

Kategoria Forrest Gump

Morasko

d a n e w y j a z d u 34.10 km 20.00 km teren 01:49 h Pr.śr.:18.77 km/h Pr.max:35.40 km/h Temperatura:8.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Niedziela, 5 stycznia 2014 | dodano: 05.01.2014

Ciąg dalszy wiosny w styczniu. Dzisiaj głównym celem treningu było zrobienie siły i szlifowanie techniki na Morasku ale na początek pocisnąłem sobie jeszcze na podjazd w Radojewie jadąc singlem wzdłuż Warty. Następnie asfaltami przebiłem się do parkingu przy rezerwacie meteorytów i zacząłem pętlę XC. Tak naprawdę to raczej różne jej fragmenty a nie pętlę, gdyż wciąż nie ogarniam pełnego przebiegu trasy. Udało mi się bodaj dopiero po raz drugi w życiu podjechać najbardziej stromą ścieżką na szczyt, po czym zadowolony z siebie ruszyłem w dół po progach. I nagle patrzę, że ktoś tam podjeżdża (mina mi zrzedła), co więcej jest już prawie na górze i nieźle mu idzie. No no, respeect:) Patrzę jeszcze raz i widzę, że znam gościa - to nie kto inny jak team leader zespoły Google Pro czyli Kłosiu!

Chwilę pogadalim, zrobiliśmy jeszcze kilka krętych podjazdów i zjazdów w tzw. "dolnej" części pętli (i oczywiście Mariusz musiał znaleźć zjazd gdzie zcykałem, he he) i wspólnie wróciliśmy na Winogrady. Podsumowując - super trening!

Kategoria MTB, 20-50

Pierwszy trening

d a n e w y j a z d u 24.60 km 20.00 km teren 01:29 h Pr.śr.:16.58 km/h Pr.max:32.00 km/h Temperatura:5.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Sobota, 4 stycznia 2014 | dodano: 04.01.2014

Nie mój, lecz Oli. Wszystko wskazuje na to, że moja dziewczyna złapała maratonowego bakcyla:)
A że pierwszy start już za 3,5 miesiąca - trzeba brać się do roboty. Na początek Strzeszynek z elementami tzw. Pętli Drogbasa.

I tu nadszedł moment na prezentację nowego ścigacza dla zawodniczki z kategorii K2:) Jest to rower zbudowany na ramie Accent Tormenta Lady oraz komponentach z mojego starego Wheelera (koła Alex Rims, amortyzator Recon). Dodatkowo, założyłem 3-rzędową korbę SLX, damskie siodełko (do wymiany na bardziej ściganckie) oraz 9-rzędową kasetę Sram i takiż łańcuch. Całość nawet z tym ciężkim siodłem i nakładkami na SPD waży 11 kg (czyli tyle, co moja maszyna - sic!) i wygląda o tak:

Oli ścigacz:)
Oli ścigacz:) © Josip

Dojazdy

d a n e w y j a z d u 18.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:4.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida
Piątek, 3 stycznia 2014 | dodano: 04.01.2014

W czwartek wieczorem na kosza, w piątek do pracy.

Skromne otwarcie

d a n e w y j a z d u 30.40 km 25.00 km teren 01:15 h Pr.śr.:24.32 km/h Pr.max:37.00 km/h Temperatura:2.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Czwartek, 2 stycznia 2014 | dodano: 03.01.2014

No to zaczynamy kolejny sezon, to już piąty na BS. Na początek przejażdżka na Rusałkę i Strzeszynek, gdzie odkryłem całkiem fajny singiel, którego nie ma nawet na Pętli Drogbasa. A to już jest osiągnięcie:)

Plany i cele na ten sezon jakieś tam są ale brak czasu na treningi zapewne mocno je zweryfikuje. Generalnie w Wlkp chcę się skupić na cyklu Gogola i wystartowaniu również w jego mniej popularnych edycjach (typu Połczyn), gdzie można nabić sporo punktów do generalki. Do tego parę wypadów w góry i tu myślę raczej o Grabku, przede wszystkim ze względu na znacznie ciekawsze (i bliższe!) lokalizacje. Od kiedy GG usunął z programu maraton w Międzygórzu/Stroniu strzelam focha na esencję:).

A propos Stronia Śląskiego - wróciłem przedwczoraj z tamtych terenów i... pluję sobie w brodę, że nie zabrałem roweru! Warunki były genialne, nawet na MTB znacznie lepsze niż nierzadko latem. Cóż, ostatni raz zasięgam opinii autochtonów przed wyjazdem w tej sprawie. Bo jeśli chodzi o sprzęt, który wziąłem ze sobą (narty) to nie zdjąłem ich nawet z bagażnika, ani zjazdówek ani biegówek..