Morasko

d a n e w y j a z d u 34.10 km 20.00 km teren 01:49 h Pr.śr.:18.77 km/h Pr.max:35.40 km/h Temperatura:8.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Niedziela, 5 stycznia 2014 | dodano: 05.01.2014

Ciąg dalszy wiosny w styczniu. Dzisiaj głównym celem treningu było zrobienie siły i szlifowanie techniki na Morasku ale na początek pocisnąłem sobie jeszcze na podjazd w Radojewie jadąc singlem wzdłuż Warty. Następnie asfaltami przebiłem się do parkingu przy rezerwacie meteorytów i zacząłem pętlę XC. Tak naprawdę to raczej różne jej fragmenty a nie pętlę, gdyż wciąż nie ogarniam pełnego przebiegu trasy. Udało mi się bodaj dopiero po raz drugi w życiu podjechać najbardziej stromą ścieżką na szczyt, po czym zadowolony z siebie ruszyłem w dół po progach. I nagle patrzę, że ktoś tam podjeżdża (mina mi zrzedła), co więcej jest już prawie na górze i nieźle mu idzie. No no, respeect:) Patrzę jeszcze raz i widzę, że znam gościa - to nie kto inny jak team leader zespoły Google Pro czyli Kłosiu!

Chwilę pogadalim, zrobiliśmy jeszcze kilka krętych podjazdów i zjazdów w tzw. "dolnej" części pętli (i oczywiście Mariusz musiał znaleźć zjazd gdzie zcykałem, he he) i wspólnie wróciliśmy na Winogrady. Podsumowując - super trening!