Park run - Debiutant!

d a n e w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max: km/h Temperatura:5.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
Sobota, 11 stycznia 2014 | dodano: 11.01.2014

No! W końcu udało mi się zmobilizować i wstać o 8 w sobotę, żeby wystartować w Parkrunie:)

Okazuje się, że jest to bardzo przyjemna impreza - fajni ludzie, brak spiny, dobra i prosta organizacja oraz, co też ważne, darmowy start:) Pomiar czasu odbywa się na podstawie wydrukowanego z netu kodu kreskowego a trasa jest na stałe oznakowana, czyli można sobie trenować. No właśnie na tych treningach do tej pory wykręcałem najlepsze czasy na poziomie 22-22:30 min, więc dzisiaj moim celem było złamanie 21 min. I ten cel udało się zrealizować z nawiązką - czas 19:33 naprawdę pozytywnie mnie zaskoczył. Fakt, że dałem z siebie wszystko ale też od 4-tego kilometra męczyła mnie kolka (jogurt na śniadanie to był jednak błąd).

M: 13/121
M30-34: 2/23

Na mecie furorę natomiast robił mój gamex Goggli - a skąd go mam, a jak się można do takiego teamu zapisać, a gdzie i kiedy są wyścigi MTB w Poznaniu, a czy po górach też można jeździć, i takie tam pytania:)

Jak już doszedłem do siebie, to zrobiłem sobie jeszcze spokojne dłuższe wybieganie po ścieżkach wokół Cytadeli, korzystając z tego, że jest jasno i nie muszę biegać po asfalcie. Na jednym zbiegu udało mi się zaliczyć bodaj pierwszą glebę biegową w karierze:) (zahaczyłem o korzeń).

Poniżej track, niestety telefon mi się niespodziewanie wyłączył na wysokości Rosarium i mniej więcej ostatnie 1,5 km się nie zliczyło.

Kategoria Forrest Gump

Marc
| 14:05 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj Mnie rownież ten czas zaimponował. Josip to zdecydowany biegowy lider Goggle Pro :)
| 20:14 sobota, 11 stycznia 2014 | linkuj Niestety, panie, przy piątce w okolicach 20 minut, 40s to już przepaść nie do przeskoczenia. A przynajmniej do przeskoczenia bardzo ciężka :). A na Cytadeli jeszcze trasa jest bardzo ciężka na rekordy, dużo podbiegów i ostrych zakrętów. Ten podbieg koło czołgów już nieźle daje w kość nie? ;) Czaję się żeby złamać 20 minut od dwóch lat, i słabo idzie. Tym większe gratki dla ciebie. Ale zmobilizowałeś mnie żeby wyskoczyć w jakiś weekend na parkruna :).
| 17:38 sobota, 11 stycznia 2014 | linkuj Kłosiu, dzięki ale już nie przesadzaj z tym "poza zasięgiem" - 40 s. to nie jest znowu jakaś przepaść, raptem 170 m. jeśli dobrze liczę. Poza tym, ta Twoja życiówka jest przecież z czasów gdy byłeś "otyły":-)

A jeśli chodzi o wyniki, to np. tydzień temu byłbym 5-ty z takim czasem, 11 s. za pudłem..
| 13:53 sobota, 11 stycznia 2014 | linkuj Noo, gratki, 5km poniżej 20 minut to zajebisty wynik! O 40s pobiłeś mój rekord, raczej jesteś poza zasięgiem :).
Ale ludzi tam teraz startuje, jak biegałem półtora roku temu to było max 70 i z takim czasem mogłeś walczyć o pudło ;).
A ciuchy goggle to ciuchy goggle - wiadomo ;).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eciwk