Bieganie 3

d a n e w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren 00:49 h Pr.śr.:0.00 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:8.0 HR max:174 ( 91%) HR avg:154 ( 81%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Wtorek, 27 grudnia 2011 | dodano: 27.12.2011

Ta sama trasa co w zeszłą niedzielę a więc wg Google'a dystans 9,2 km.
Tym razem, po rozgrzewkowym pierwszym kilometrze, pobiegłem szybciej, tak na tętno powyżej 150. Takie bieganie to większy fun:), przynajmniej dla mnie. Poza tym gdzieś czytałem, że długie truchtanie w zakresie 130-135 bpm jest idealne do wypalenia tłuszczu, a na tym mi akurat nie zależy, he he.

Myślałem, że wyjdzie avs 5 min/km ale chyba trochę zabrakło (no nie tak trochę bo aż 19 s.), jeszcze brakuje wyczucia. Poza tym biegłem po ciemku i momentami naprawdę musiałem uważać, żeby giry nie skręcić. Przynajmniej wymuszało to interwały, gdy mocno zwalniałem (np. pod Mostem Królowej Jadwigi w obie strony).

Ale ciepło! Ubrałem tylko krótki rękaw pod lekką bluzę kolarską z długim rękawem a i tak się zapociłem. Mimo wszystko pogoda na rower zdecydowanie nieprzyjemna - mokro, wilgotno - jakby cały czas coś siąpi i mocno wieje z zachodu.

Kategoria Forrest Gump

| 12:39 środa, 28 grudnia 2011 | linkuj Mnie to nie dziwi im więcej mięśni bierze udział w wysiłku tym większe tętno, Podobnie jest z powietrzem.
Im więcej dostarczasz powietrza w czasie wysiłku tym tętno mniejsze ;) (Sam sprawdzałem ;))
| 12:14 środa, 28 grudnia 2011 | linkuj Hej Piotrek! Eee tam, nie ma czego gratulować:) Ja z kolei podziwiam Twój zapał do trenażera... Też już gdzieś czytałem, że tętno w biegu jest o 5-10 bpm wyższe niż przy analogicznym wysiłku na rowerze, ciekawe...
PIO_TREK | 10:14 środa, 28 grudnia 2011 | linkuj Hej Wojtek!
Gratuluje zapału biegowego!
Polecam książkę; http://allegro.pl/trening-z-pulsometrem-joe-friel-i2000874351.html
Wyczytałem z niej że inne są strefy tętna dla biegania i inne dla jazdy na rowerze!
A myślałem że strefy to strefy :)
Pozdrawiam !!!
| 07:59 środa, 28 grudnia 2011 | linkuj Nie będzie mnie w Poznaniu, jutro wyjeżdżam w góry. Ale tam się na pewno na jakiś bieg wybiorę - jak nie sylwestrowy to noworoczny, jak nie przełajowy to narciarski:)
| 22:41 wtorek, 27 grudnia 2011 | linkuj Też się wybierasz na bieg sylwestrowy ?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa odnie