Bieganie

d a n e w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren 00:53 h Pr.śr.:0.00 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:3.0 HR max:171 ( 90%) HR avg:146 ( 76%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
Niedziela, 18 grudnia 2011 | dodano: 18.12.2011

Skoro bieganie, to znaczy, że mamy grudzień, he he.
Gdzieś na dnie szafy znalazłem buty do piłki z korkami (gumowymi), 9-letnie ale jak nówki-sztuki. Kupiłem je sobie w Bambergu jak graliśmy w jakimś śmiesznym turnieju, zagrałem ze 2 mecze i zawiesiłem na kołku razem z moją piłkarską karierą.
I proszę, może teraz nadszedł ich czas bo biegło mi się bardzo dobrze - są lekkie, wygodne i dobrze amortyzują. Oczywiście najlepiej spisują się w terenie bo w końcu do tego służą. Zobaczymy co będzie dalej. Rok temu pobiegałem parę razy w starych butach do kosza i był dramat - bolał mnie achilles, bolało kolano...

Dystans: 9,2 km
Czas: 53 minuty
HR max: 171
HR avg: 146

Ogólnie bardzo fajnie, szczególnie jak na blisko roczną przerwę w joggingu. Głównie musiałem się pilnować żeby nie biec za szybko bo słyszałem, że to częsty błąd początkujących. Nawet mnie korciło żeby dłużej pobiegać ale stwierdziłem, że nie będę ryzykować zakwasów przed jutrzejszym basketem. Poza tym, zaczęło kropić.