50/50 teren/szosa

d a n e w y j a z d u 64.75 km 32.00 km teren 02:23 h Pr.śr.:27.17 km/h Pr.max:45.00 km/h Temperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Sobota, 28 maja 2011 | dodano: 29.05.2011

Po rozgrzeweczce czas na obowiązki:).

Ostro niedawno odkrytym szlakiem wzdłuż wschodniego brzegu Warty do Rogalinka. Kilka dni bez deszczu i od razu trudniej się jechało - więcej piachu. Powrót asfaltem przez Kubalin, a następnie znowu w teren, szlakiem łącznikowym do Kamionek. Stamtąd to już standard przez Szczytniki, Sypniewo, Koninko, Krzesiny i Dębinę do domu.

I proszę, w sumie to się dzisiaj stówka uzbierała. Ale taka na raty to się chyba nie liczy, nie?:)

| 19:44 niedziela, 29 maja 2011 | linkuj Tam zaraz pałer, jeśli już to pałę, i nie w nogach tylko pomiędzy:)

Wspólna jazda - bardzo chętnie, tylko ja generalnie preferuję popołudnia i wieczory, nawet w weekendy.
Irulon
| 14:49 niedziela, 29 maja 2011 | linkuj Uch, Josip, masz pałer w nogach. :D
Dawno z Tobą nie jeździłem i od razu wrócił mi rekreacyjny styl jazdy. Owszem, przyjemny, ale żeby spalać tłuszcz to nie wystarczy...
Mam nadzieję, że jutro na cotygodniowym "kulturalnym sznapsie" uda nam się jakoś zmówić!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rdzik