Szosowa pętelka

d a n e w y j a z d u 43.04 km 0.00 km teren 01:23 h Pr.śr.:31.11 km/h Pr.max:43.60 km/h Temperatura:26.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kolarzówka
Czwartek, 13 czerwca 2013 | dodano: 13.06.2013

Przez Starołękę i Wiórek do Rogalinka, dalej Puszczykówko, Łęczyca, Wiry, Komorniki i przez Luboń, Świerczewo do domu. Całkiem przyjemnie tylko duchota straszna, sporo szoszonów mijałem.

Po drodze zajechałem jeszcze do Eurobike'u z kołem od ścigacza bo niestety bębenek Novateca do reszty się rozleciał. Zamówiłem nowy ale będzie dopiero next thursday (jak dobrze pójdzie) więc ze Złotowa raczej nici:( i szykuje się bliższa znajomość z szosą przez najbliższy tydzień, eh..

Kategoria 20-50, Szosa

| 06:46 piątek, 14 czerwca 2013 | linkuj najlepiej piastę Power Tap ;-)
potem jej użyj i regularnie wciskaj nam po 10 minut kary na wyścigach :-) !
| 18:55 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Wynalazki Novateca... Na Trophy też Maciej R. zachwalał, a następnego dnia prawie nie ukończył etapu jak mu bębenek przestał zazębiać ;P.
Dobra rada wujka Kłosia: kup sobie nową piastę i przepleć koło, oszczędzisz nerwy ;).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yloij