Północna pętla MTB

d a n e w y j a z d u 50.60 km 30.00 km teren 02:09 h Pr.śr.:23.53 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:15.0 HR max:168 ( 88%) HR avg:125 ( 65%) Podjazdy: m Kalorie: 1416 kcal Rower:Lover
Wtorek, 16 kwietnia 2013 | dodano: 16.04.2013

Nadwarciańskim do Biedruska, potem Owińska, niebieski szlak, pętla XC na Dziewiczej Górze i powrót do domu przez Koziegłowy, Hlonda i Śródkę.

Wyjeżdżałem w lekkim kapuśniaczku ale nie przeszkadzało mi to jakoś szczególnie. Trochę mokro w paru miejscach się zrobiło ale bez tragedii. W jednym miejscu, już przed samym Biedrsukiem, normalnie jezioro na całą szerokość drogi, musiałem się przebijać przez jakieś chaszcze i badyle niczym marines w Wietnamie:-)

Na Dziewiczej zmiany:

Szutrówką można wjechać na sam szczyt Dziewiczej, z płd-zach © Josip

Zmiany na Dziewiczej, klimat jak w górach © Josip

A na dole killera pełno walających się luzem gałęzi.Radzę uważać bo lubią się wkręcać w napęd..

Rynnę wjechałem na przełożeniu 28x30 i to na przyzwoitej kadencji więc zapas jeszcze jakiś jest. Chyba nie będę tęsknił za 3-rzędówką:-)

Ciepło, wręcz parno. W lesie pachnie ziemią, igliwiem, trochę jak latem w górach po deszczu.

Głodny byłem, średnie tętno niskie a pod koniec to mnie nawet odcięło.

Na Śródce widziałem 2 klimatyczne knajpki, widać coś się w końcu zaczyna dziać w temacie tzw. rewitalizacji. Muszę się tam przejść obadać:)

| 20:24 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Ja widzę oczyma wyobraźni te kasztanki z wpisu Asi co lezą tą szutrówką i się burzą na rowrzeystów, i te kejtry luzem i te szaranki co lotają... eeeee no normalnie trzeba będzie tam z dzwonkiem jeździć.
| 20:12 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Właśnie nie wiem po co ta szutrówka, może ktoś miał trochę unijnej kasy do wydania a tak się przypadkiem składało, że np. jego szwagier ma firmę budowlaną:-)
Ja wiem czy taki penerski fyrtel z tej Śródki.. na Wildzie też jest dużo penerów i inkszych ejbrów a mieszka się dobrze:-)
| 20:06 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Ta szutrówa do dupy jest - po co to to?
Ja dziś albo wczoraj przejeżdżając przez Śródkę stwierdziłem że fajnie by się tam mieszkało, żeby to nie był taki penerski fyrtel.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa serwa