Rozgrzewkowo przed półmaratonem

d a n e w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:4.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
Sobota, 6 kwietnia 2013 | dodano: 06.04.2013

Chciałem sprawdzić strój i nową opaskę na ramię, gdzie chowam telefon. Decyzja podjęta - jutro biegnę w 1 warstwie, bluzka termiczna z długim rękawem i cienkie legginsy na nogi.
Jest obiecująco, aż się zdziwiłem średnim tempem bo biegłem naprawdę na luziku.

/9111827

Kategoria Forrest Gump

Jarekdrogbas
| 16:47 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj Widizałem dzisiaj Twój wynik w półmaratonie i nie pozostaje mi nic innego jak podziwiac Twoja małą startę do zwyciezcy 0:35 minut!
BRAWO !!! Biegaj biegaj jak najwięcej bo jak z ta kondycją wsiądziesz na rower to będzie ogień!
| 20:57 sobota, 6 kwietnia 2013 | linkuj Dzięki, chłopaki!
| 20:19 sobota, 6 kwietnia 2013 | linkuj Ładne tempo na luziku... Powodzenia ;)
| 19:57 sobota, 6 kwietnia 2013 | linkuj Słusznie. Jedna cienka warstwa zupełnie wystarczy w temperaturze jaką zapowiadają na jutro.
Ciekaw jestem czy pobijesz 1:35 :). Powodzenia!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kowst