Szosą do Nagradowic

d a n e w y j a z d u 55.50 km 0.00 km teren 02:05 h Pr.śr.:26.64 km/h Pr.max:36.30 km/h Temperatura:0.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kolarzówka
Niedziela, 24 marca 2013 | dodano: 24.03.2013

Dzisiaj tak nie dmuchało jak tydzień temu, co nie znaczy, że nie wiało:) Dosyć mokro na drogach od spływającego z pól i poboczy topniejącego w słońcu śniegu. Szosówka jest konkretnie upieprzona, trzeba będzie podjechać na myjkę jak tylko ZROBI SIĘ CIEPLEJ! Kurde, o tej porze roku treningi tlenowe na szosie powinny być 2 razy dłuższe...

Po 7,5 km mój licznik bezprzewodowy odmówił współpracy, więc włączyłem Endomondo:)

/9111827

Kategoria Szosa, 50-100

| 21:21 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Treningi powinny być dłuższe, spodnie powinny być krótsze, temperatury wyższe, a krajobraz bardziej zielony :)
Najgorsze że (pewnie nie tylko ja) myślałem sobie - dobra luty się skończy i wreszcie marzec-powiew wiosny, a tu pozostało się ślinić na zdjęcia tych co w Hiszpanii albo na Cyprze, ech.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cnymo