Biegóweczki

d a n e w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:-5.0 HR max:168 ( 88%) HR avg:134 ( 70%) Podjazdy: m Kalorie: 1259 kcal Rower:
Sobota, 23 marca 2013 | dodano: 23.03.2013

Ciekawe czy ostatnie w tym sezonie, jak już kilka razy prognozowałem:) Coś mi się wydaje, że nie.. Ale za to na pewno pierwsze z Endomondo! Wreszcie wiem ile biegam i jak szybko. Dzisiaj całkiem sporo wyszło łyżwy, w sumie na pewno ponad 2 km. (od razy widać to chociażby po tętnie). Na ubitych, dość szerokich drogach, można w miarę komfortowo śmigać tzw stylem dowolnym, nawet jeżeli sprzęt nie jest do niego dedykowany (za krótkie kije, buty bez klamry, itp).

W sumie naprawdę mocny trening wyszedł, z całkiem zadowalającym średnim tempem i tętnem, pomimo 3 przerw na zdjęcie nart i przejście kawałka asfaltu.

Śmiesznie tak, dzień długi, słońce operuje wysoko na niebie a krajobrazy białe i ciągle trzyma konkretny mróz.

D: 14:67 km
In zone: 1:16
kcal: 1259

/9111827

Ale z tymi przewyższeniami to ładnie poszalało endomondo, nie wiem gdzie konkretnie na Dębinie jest ten szczyt 143 m.:-)

Kategoria Bjoern Dahlie

| 19:53 sobota, 23 marca 2013 | linkuj @Kłosiu - tylko nie "stary", he he. Mierzyłem aplikacją w telefonie, fajna sprawa:). Tepmo de facto wyższe ale 3 razy musiałem wypinać i wpinać narty (2 przejścia przez Drogę Dębińską i raz pod mostem, no tam akurat nie napadało)
| 19:46 sobota, 23 marca 2013 | linkuj No hopy niezłe masz koło domu :). Czym mierzyłeś, kupiłeś zegarek czy telefonem?
Ładne tempo, dla mnie w tych okolicach kończą się możliwości ;). Widać że stary praktyk, hehe.
| 19:03 sobota, 23 marca 2013 | linkuj Cóż jeszcze dwa miesiące zimy a potem już laaaato laaaaato jak to mówią u nas na Syberii

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa atome