Słońce teren, słońce teren

d a n e w y j a z d u 32.00 km 25.00 km teren 01:25 h Pr.śr.:22.59 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:6.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Piątek, 1 marca 2013 | dodano: 02.03.2013

słońce teren, słońce teren!!:) Po miesiącu pochmurnego nieba i temperatur w zakresie -10 do 0 naprawdę niewiele człowiekowi do szczęścia potrzeba. I nawet wmordewind nie straszny.

Taki przelot Nadwarciańskim do Puszczykówka i z powrotem. Zimówką bo obawiałem się błota, tymczasem tylko w paru miejscach było mokro a na wysokości Lubonia to się nawet w piachu zakopałem (sic!).

Irulon
| 08:27 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Oj, Wojciu, w niektórych miejscach, tam gdzie słońce i wiatr nie dochodziło i zalegał śnieg ostatnio, to błoto było paskudne. Ja, jako delikacik, trzymałem się nawierzchni utwardzonych. Ale faktycznie, pogoda wczoraj cudna, co więcej - dzisiaj też tak ma być, a więc pora mi znikać.
daVe
| 20:17 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Przesadzasz z tym wmordewindem - mnie wkurzał jak cholera ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zemob