Biegówki w Zielonce

d a n e w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:0.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
Sobota, 23 lutego 2013 | dodano: 23.02.2013

Bardzo przyjemne 2 godziny regeneracyjnego śmigania po duktach i ścieżkach tytułowej puszczy. Towarzystwo doborowe: Maks, Marc i z3waza, co więcej - skrzyknięte praktycznie w jeden dzień! Tylko Kłosiu się wymigał zwalając winę na plan treningowy więc teraz sam sobie może pluć w brodę:-)

Trochę jednak mało śniegu a temperatura koło zera powodowała, że lepił się on do nart ale i tak było super! Marek i Maks dawali radę i ciężko było uwierzyć, że to dla nich debiutancki sezon na biegówkach a Zyga to stary narciarski wyga:-) W paru miejscach, na wąskich i malowniczych ścieżkach trafiliśmy, na założone ślady.
Przez moment było prawie jak w Jakuszycach, he he.

Ślad biegówkowy w Puszczy Zielonce © Josip

W sumie zrobiliśmy jakieś 11 km a ja na koniec odbiłem sobie jeszcze czerwonym szlakiem na szczyt Dziewiczej i zjechałem "rynną" do parkingu. Jakimś cudem udało mi się bez gleby.

Aha, miałem pulsaka ale chyba zwariował bo pokazuje hr avg 109 (mimo wszystko za niskie) i hr max 215 (nie te lata:D).

Dzięki chłopaki za wspólny wypad!

Kategoria Bjoern Dahlie

| 15:14 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj elitarne Giga pozostaje już tylko u ....... Grabka i Langa !
tylko tam są limity czasowe ;-P !
| 13:50 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj Zyga --> oo, ja ci to przypomnę za każdym razem jak nie pojedziesz giga ;P
| 13:43 niedziela, 24 lutego 2013 | linkuj Choć śnieg się lepił to wyjazd był całkiem całkiem, a ten Kłosiu to ciota :D
| 21:49 sobota, 23 lutego 2013 | linkuj Śniegu teraz najwięcej z całej zimy, a ten mówi że mało :). Rozpieściły cię te Jakuszyce ;).
W sumie bym pewnie nawet podjechał, bo nie miałem co robić o 11, ale narty zostawiłem w Czarnkowie ;).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa atorz