Nocą

d a n e w y j a z d u 29.30 km 0.00 km teren 01:14 h Pr.śr.:23.76 km/h Pr.max:41.00 km/h Temperatura:3.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Niedziela, 30 grudnia 2012 | dodano: 30.12.2012

No, w końcu na rowerze! Nikt nic nie mówił ale to się już powoli zaczynał robić runner's blog:-) Stęskniłem się za pedałowaniem na świeżym powietrzu, poza tym musiałem rozjeździć obolałe po wczorajszym biegu łydki i uda. A że za dnia nie miałem czasu - zdecydowałem się na rundkę z wieczora, start o 21.

Bardzo przyjemnie się kręciło, gamex się sprawdził, jedyna część ciała, która trochę zmarzła to palce u rąk. No i uszy, bo nie doceniłem działania dość mocnego zachodnio-południowego wiatru przy 3 stopniach na plusie i założyłem tylko zwykłą czapkę, bez buffa.
Nie chciało mi się tym razem jeździć nudnych kółek nad Maltą, więc zrobiłem jedną pętlę przez Most Rocha, Rondo Śródka, Nowe Zawady, Serbską, Solidarności, Niestachowską, Bukowską, Bułgarską, Jawornicką, Kopaninę, Fabianowo, Ostatnią, Dębiec i Dolną Wildę. Prawie cały czas po równych i dobrze oświetlonych ścieżkach rowerowych, zielona fala często mi sprzyjała, a jak nie to i tak ruch był niewielki więc można było na czerwonym:-)
Jedyne co mnie wkurzało to obsuwająca się co chwila na kierownicy przednia lampka (a właściwie jej mocowanie) - nawet 2 razy zbierałem ją z asfaltu ale jakimś cudem wciąż działa. Niestety nie mogę tego samego powiedzieć o uszkodzonej przed Świętami bocialarce... ale przynajmniej wiem już, że da się ją rozebrać:-) Jutro podejdę z nią do elektryka w klatce obok.