Wigilijne bieganie nad Maltą

d a n e w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:5.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
Poniedziałek, 24 grudnia 2012 | dodano: 24.12.2012

Trzeba spalić trochę kalorii przed obfitą kolacją:) Poza tym, zapisałem się na Bieg Sylwestrowy (dystans 10,8 km) i chciałem zobaczyć jaki mi wyjdzie czas na 1 okrążenie. Wyszło niemal równe 28,5 min przy tętnie tak na 75-80% maksa. Dokładnie to nie wiem jak mi serducho biło bo pulsak dziś wariował - wskazania od 80 do 231:-) Widocznie nie służą mu gwałtowne zmiany temperatury - dobre 15 stopni różnicy między wczorajszym porankiem a dzisiejszym popołudniem.

Dystans: ok 12,5 km
Czas: 1:04

Tak mało ludzi nad Maltą to chyba jeszcze nie widziałem - raptem 4/5 biegaczy i słownie jeden gość na rowerze.

No to, korzystając z okazji, Wesołych Świąt wszystkim którzy tu jeszcze czasem zaglądają! Spędźcie fajny czas z rodziną i/lub bliskimi, jedzcie, pijcie, nie trenujcie (za dużo):-).

Kategoria Forrest Gump

Marc
| 12:51 wtorek, 25 grudnia 2012 | linkuj Josip, spokojnie zejdziesz poniżej 50 minut. W październiku na tej trasie zrobiłem czas 53 minuty, ale moje tempo wyścigowe nie było specjalnie wyższe od Twojego treningowego (4:50 vs. 5:00). I tak jak Mariusz prawi, nie przeszarżuj :-)
Wesołych!
| 08:26 wtorek, 25 grudnia 2012 | linkuj Wojtas, w bieganiu na zawodach raczej trzeba się pilnować, żeby nie biec za szybko i nie zdechnąc w końcówce, to się samo biegnie ;). Myślę że się zdziwisz tempem jakie wyciągniesz, hehe.
MaciejBrace
| 22:09 poniedziałek, 24 grudnia 2012 | linkuj Wesołych świąt.
| 21:40 poniedziałek, 24 grudnia 2012 | linkuj No nie wiem, nie wiem, Kłosiu. Jak zrobię poniżej 50 min, to będę się cieszył. Pamiętaj, że w ogóle nie mam doświadczenia w startach biegowych. Ale pościgać się mimo wszystko spróbuję:-)
| 20:51 poniedziałek, 24 grudnia 2012 | linkuj Teraz nad Maltą całkiem miło się trenuje - zero jakiejkolwiek stonki, sami zaangażowani ;). O, to się pościgamy na biegu sylwestrowym :). Szykuj się na 45-48 minut, przecież nie będziesz biegł 57 minut? ;P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yslan