Duathlon

d a n e w y j a z d u 45.10 km 30.00 km teren 01:55 h Pr.śr.:23.53 km/h Pr.max:37.60 km/h Temperatura:2.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Sobota, 1 grudnia 2012 | dodano: 01.12.2012

Na początek pętelka na MTB do Rogalinka - dojazd przez Kubalin i las za Wiórkiem a powrót Nadwarciańskim. W terenie tragedii nie było ale w kilku miejscach błoto i kałuże na całą szerokość trasy, przejeżdżałem przez nie poowooolutku, żeby nie uwalić sprzętu ani siebie. Do tego miejscami zdradzieckie mokre liście, na szczęście nie leżałem. Ubrałem się idealnie - w ogóle mi nie było zimno.

Po powrocie zdjąłem z siebie ponad połowę odzieży i zrobiłem jeszcze trening biegowy. Jednak czuje się takie 2 godziny na rowerze przed biegiem (widać to chociażby po wysokim średnim tętnie). Powoli zaczyna do mnie docierać co to znaczy przebiec półmaraton po 90 km na szosie bez driftingu...:)

Dane z biegu:
dystans: około 7 km
czas: 36:22
hr avg: 157
hr max: 170
kalorie: 594

W każdym razie z otwarcia grudnia jestem zadowolony. Gorzej, że niestety zbieg kilku okoliczności powoduje, że nie mam z kim jutro zostawić córy i nie zjawię się na Pobiedziajach Open:(:(

| 08:25 poniedziałek, 3 grudnia 2012 | linkuj właśnie, pływanie jest najgorsze, do tego fala, wiatr, ludzie, nawigacja ... to mnie osobiście najbardziej zniechęca oprócz poświęcenia minimum 12-14 h tygodniowo na treningi :D
Marc
| 10:23 niedziela, 2 grudnia 2012 | linkuj Wojtas, a 1900 m w wodzie wcześniej to kto zrobi? :)
JoannaZygmunta
| 08:17 niedziela, 2 grudnia 2012 | linkuj To bierz córę. Zajmiemy się nią. Będzie parę dzieci w tym moje babole.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obled