Bieganko - Malta

d a n e w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:6.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
Sobota, 24 listopada 2012 | dodano: 24.11.2012

Co prawda Pan w Świecie Biegacza mówił, żeby pierwszy bieg w nowym obuwiu był możliwie krótki i spokojny ale... nie byłbym sobą gdybym słuchał tego typu rad:)

Zamiast tego wyszedł najdłuższy trening tej jesieni, cóż, buty same niosły. Są lekkie i świetnie amortyzują, taki trening to wręcz relaks dla stopy, he he.

Jedno co nie zniknęło,] to ból/napięcie lewej łydki, które towarzyszy w mniejszym lub większym stopniu właściwie każdemu mojemu treningowi biegowemu. Staram się ją porządnie rozgrzać przed wyjściem ale i tak boli. Nie aż tak, żebym nie mógł biec ale na dłuższym dystansie, np. półmaratonie, to już mógłby być poważny problem.

Pulsak dziś szalał - pokazywał np. bpm na poziomie 80 przez 10 minut a potem ni z tego ni z owego - 190 czyli teoretycznie powyżej mojego hr max. A więc nic nie wpisuję tym razem. Szacuję, że hr avg było na poziomie 155-160.

Trasa:
#lat=52.398990903618&lng=16.95568&zoom=14&maptype=ts_terrain

Dystans: 12,7 km

Czas:: 1:04 (prawie idealnie 5 min/km)