Kiekrz, Poligon, Nadwarciański

d a n e w y j a z d u 54.30 km 30.00 km teren 02:07 h Pr.śr.:25.65 km/h Pr.max:46.00 km/h Temperatura:10.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Niedziela, 4 listopada 2012 | dodano: 04.11.2012

10 stopni w listopadzie - lubię to:)
Wyjazd z akcentem na teren, mimo ulewy wczoraj wieczorem. Nawet nie było tak źle, tylko w paru miejscach się ochlapałem ale większość ścieżek fajnie przeschła.
Natomiast na Nadwarciańskim mieszanka mokrych liści, błota i kolein zaowocowała nawet niegroźną glebą:) I to przy świadkach ale na szczęście w postaci starszego pana a nie np. stadka smukłych łań:-)

Aa, i jeszcze w okolicach Strzeszynka inny starszy pan dokarmiał... dziki, sztuk 3. Przejechałem góra 5 metrów od nich, nie zrobiło to na nich jednak żadnego wrażenia:)

Ogólnie czuję już, że forma nie ta co jeszcze we wrześniu..

Jarekdrogbas
| 18:40 sobota, 10 listopada 2012 | linkuj Ja te dziki spotykam niemal codziennie gdy biegam,a ostatnio nawet buszowały tuż przy moim ogrodzie.Może dzika?
wwiktor
| 20:12 poniedziałek, 5 listopada 2012 | linkuj Uderzać na Morasko na trasę xc a Kiekrz zostawmy red. Kurkowi !:)
Irulon
| 19:34 niedziela, 4 listopada 2012 | linkuj A u mnie forma o wiele lepsza niż we wrześniu, bo we wrześniu to dopiero kule odstawiłem :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tajas