Bieganie reaktywacja

d a n e w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren 00:37 h Pr.śr.:0.00 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:10.0 HR max:172 ( 90%) HR avg:146 ( 76%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
Poniedziałek, 8 października 2012 | dodano: 08.10.2012

Wyjątkowo wcześnie w tym roku, w 2011 pierwsze bieganko miało miejsce dopiero w grudniu. No ale teraz gram rzadziej w kosza więc trzeba coś robić.

Wydolnościowo czułem się świetnie, mimo długiej przerwy w bieganiu (ostatni jogging uskuteczniałem bodaj w lutym) ale oczywiście znowu musiały się odezwać jakieś bóle. Tym razem padło na czworogłowy, sam mięsień albo przyczep tegoż. Bolało na tyle mocno, że 2 razy musiałem się zatrzymać, porozciągać i zluzować nogę:( Może za krótką rozgrzewkę zrobiłem przed wyjściem? Nie wiem, zobaczę czy jutro będę w stanie normalnie chodzić...

W sumie przebiegłem około 7-7,5 km w czasie 37 minut. Wychodzi średnio 5 min / km, tak plus minus. Ktoś powie, że za ostro na początek ale biegło mi się super, bez większego wysiłku. Do czasu, kiedy dość nagle poczułem ból w udach..

Kategoria Forrest Gump

| 19:03 środa, 10 października 2012 | linkuj 5km w GP to super zabawa, szczególnie podczas roztopów ;). Ale za 10zł to akurat taki rozruch na początek soboty, później można spokojnie iść na rower :). Ech, a liczyłem josip że cię trochę zakwasy pomęczą, hehe.
Marc
| 11:33 środa, 10 października 2012 | linkuj Wojtas, jak trochę zwolnisz to możemy razem pobiegać. A powinieneś zwolnić, bo przecież nasz teamowy guru od biegania napisał, że za ostro było :-)
| 18:42 wtorek, 9 października 2012 | linkuj Kłosiu - liczyłem na Ciebie, że to powiesz:) W tym GP to można by wystartować, niegłupi pomysł:)
P.S. Wchodzenie po schodach dzisiaj bezproblemowe.
| 21:18 poniedziałek, 8 października 2012 | linkuj No ja powiem: Za ostro na początek! :)
Tak katowane mięśnie reagują kurczykami i bólem, to normalne. Powodzenia jutro we wchodzeniu po schodach ;P
Musimy zrobić z Marcem i Maksem Gogglowski peleton w GP Poznania nad Rusałką. Pewnie za jakiś miesiąc wystartuje cykl ;).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziejl