BKRS

d a n e w y j a z d u 27.51 km 0.00 km teren 00:56 h Pr.śr.:29.48 km/h Pr.max:43.60 km/h Temperatura:15.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kolarzówka
Sobota, 22 września 2012 | dodano: 22.09.2012

Bardzo Krótka Runda Szosowa:)

Miało być trochę dłuższe rozkręcenie łydy ale niestety natura miała inne plany. W Wirach zaczęło kropić, w Łęczycy padać a w Luboniu jechałem już w konkretnej gisówie z nieba:( Z wiatrem, a więc około 40 km/h ale też i z duszą na ramieniu na tych cieniutkich i gładkich oponach. Raz, hamując przed przejazdem kolejowym, wpadłem w poślizg ale na szczęście udało mi się opanować rower. Inaczej - szlify gwarantowane..

Tak że, w sumie, ostatni trening przed Łopuchowem wyszedł taki se, zobaczymy czy forma jutro będzie.
Udało się za to pójść na mecz Warty! Niby daleko nie mam ale to bodaj pierwszy raz w życiu byłem na II lidze (tzn. "pierwszej", bo pierwsza to Ekstraklasa, he he) i od razu 4:0 dla naszych:)

Kategoria 20-50, Szosa

| 07:00 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Też kiedyś jechałem w deszczu na szosce i muszę stwierdzić że na łysych laczkach nie należy do przyjemności ;)
| 20:43 sobota, 22 września 2012 | linkuj Mi deszcz też pokrzyżował dzisiejsze plany, za to rower mam czysty :)
Ja to się muszę kiedyś wybrać na mecz rodzimego Huraganu Pobiedziska

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cjree