Robakowo, Koninko...

d a n e w y j a z d u 41.99 km 0.00 km teren 01:23 h Pr.śr.:30.35 km/h Pr.max:50.70 km/h Temperatura:26.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kolarzówka
Środa, 22 sierpnia 2012 | dodano: 22.08.2012

Była chwilka wolnego po pracy więc postanowiłem pokazać mojej nowej kolarzówce, gdzie będzie teraz jeździła:-)
Zamontowałem licznik z wheelera. Ciekawe, ale nie musiałem zmieniać rozmiaru koła. Wygląda na to, że cały czas jeździłem wg przelicznika dla szosówki (2096 w Cateye dla opon 700x23). A powinno być 2055 dla kół 26x2.0, niby to niecałe 2% różnicy ale jednak trochę zawyżało...

Co do samej jazdy - wiedziałem, że z wiatrem (a ten był dzisiaj konkretny) pójdzie jak rakieta ale, że po nawrotce pod ten wmordewind i tak utrzymam około 30 km/h. to już mnie zaskoczyło.

Po średniej tego nie widać bo dużo przebijania się przez miasto było (szczególnie w drodze powrotnej gdy jechałem przez Franowo, Rataje, Maltę...), no i bardzo ostrożnie traktuję jeszcze wszelkie przejazdy kolejowe, progi, koleiny a nawet zakręty. Uczę się:)

Kategoria 20-50, Szosa

Irulon
| 06:41 sobota, 25 sierpnia 2012 | linkuj Czołem Jos! Spóźnione gratulacje z okazji z zakupu szosówki!
Nie mogę się powstrzymać od kpiarskiej uwagi, że i Tobie się przytrafiło oszukiwać statystyki, jak się okazuje :p
Ja się zorientowałem o swoim oszustwie w czerwcu, ale ja mam tylko jeden rower...
[url=]http://irulon.bikestats.pl/739411,Na-jarmark-i-na-myjke.html[/url]
A zarządzanie flotą 4 pojazdów, to już nie byle szysz przecież, pomyłki mogą być. :)
Marc
| 06:39 czwartek, 23 sierpnia 2012 | linkuj Pozdrowionka, dzisiaj nie poznałem początkowo, bo nie miałeś rowerowych gaci ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ajest