Sienna - Stronie - Sienna

d a n e w y j a z d u 11.00 km 0.00 km teren 00:30 h Pr.śr.:22.00 km/h Pr.max:55.00 km/h Temperatura:27.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:250 m Kalorie: kcal Rower:Lover
Sobota, 7 lipca 2012 | dodano: 09.07.2012

Dojazd na maraton i powrót z tegoż. Teoretycznie wpis bez historii. Teoretycznie:)
W drodze powrotnej udało się jednak już na samym początku zerwać łańcuch przy okazji wyścigu z Kłosiem. Chwilę dalej Jarek rozwalił mocowanie bloków w swoich spdach, a przewracając się jeszcze dodatkowo wygiął tarczę w tylnym kole Marka.
A na koniec i tak się jeszcze pościgaliśmy i tętno pod kwaterą było pewnie powyżej 170. My chyba powinniśmy jeździć jakieś ultra maratony 120 km i 5000 przewyższenia:)

Kategoria Góry

| 20:02 wtorek, 10 lipca 2012 | linkuj Dokładnie tak - nic by nas nie powstrzymało! A szlak graniczny w świetle księżyca zyskałby zupełnie nowy wymiar:-)
| 17:29 wtorek, 10 lipca 2012 | linkuj Jeszcze po dwa browarki na mecie i pewnie nic by nas nie powstrzymało przed wyruszeniem na kolejną rundę giga ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iasku