Pętelka pod wieczór

d a n e w y j a z d u 35.30 km 20.00 km teren 01:19 h Pr.śr.:26.81 km/h Pr.max:42.80 km/h Temperatura:28.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Piątek, 29 czerwca 2012 | dodano: 30.06.2012

Myślałem, że w tej duchocie nie da się mocno pocisnąć. Poza tym byłem zły, zmęczony i niewyspany po całym tygodniu, więc wyszedłem po prostu rozruszać nogę. Okazuje się jednak, że na wqrwieniu kręci się bardzo dobrze. Muszę znaleźć jakiś sposób na podnoszenie ciśnienia przed maratonami:-)

W środę podjechałem do warsztatu. Po pierwsze sprawdziłem w końcu ciśnienie w amortyzatorze. Okazało się, że rzeczywiście było bardzo twardo - ponad 100 psi (ważę ok 82 kg) więc kazałem zmniejszyć do 85. Różnica jest naprawdę od razu wyczuwalna - co prawa amor mocniej ugina się przy sprintach ale w terenie wybiera o niebo lepiej.

Po drugie, cały czas słyszę jakiś irytujący trzask w napędzie. I teraz po kolei eliminuję potencjalne przyczyny - przeczyściłem i przesmarowałem pedały, korby, miski suportu i... bez zmian. Dźwięk jest taki jak np. czasami wydaje za mocno dociśnięta i nienasmarowana sztyca ale pojawia się tylko przy naciskaniu na pedały i rośnie wraz z siłą nacisku. Teraz podejrzewam, że to może być bębenek, na którym zamocowana jest kaseta. Przypomniałem sobie, że jak przed maratonem z Złotym Stoku pojechałem do serwisu w Kłodzku z rozcentrowanym kołem, facet miał straszny problem ze zdjęciem kasety. Potem okazało się, że była trochę krzywo wciśnięta na bębenek i wyrobiła na nim takie jakby nowe nacięcie.
Jeśli to jest źródło problemu, to mam nadzieję, że nie trzeba będzie wymieniać całej piasty...:(

| 13:01 sobota, 30 czerwca 2012 | linkuj @daVe - mam tempomat:-) Już poprawiam

@Klosiu - dzięki za radę ale już tego wszystkiego próbowałem. Poza tym - jest tak jak mówisz, dźwięk jest również gdy stoję na pedałach

| 10:46 sobota, 30 czerwca 2012 | linkuj Spróbuj wyczyścić jarzmo siodła, siodełko też daje dzwięki skorelowane z siłą nacisku na pedały. Ewentualnie wpuścić po kropli oleju tam gdzie pręty siodełka wchodzą w skorupę.
No chyba że na stojąco też jest ten dzwięk, wtedy może faktycznie kaseta.
daVe
| 10:45 sobota, 30 czerwca 2012 | linkuj Bardzo równo pojechane - średnia 26,81 a maks tylko 28 - brawo! No i upał jak w tropikach ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa owduz