Szosą

d a n e w y j a z d u 65.71 km 0.00 km teren 02:07 h Pr.śr.:31.04 km/h Pr.max:41.80 km/h Temperatura:22.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Piątek, 22 czerwca 2012 | dodano: 22.06.2012

ale nie na szosie tylko na treningówce MTB. Nabiłem Maxisy Oriflame (2.0, niski profil) prawie do 4 barów i ruszyłem. Wpierw standard czyli Starołęka, Minikowo i Krzesiny. Następnie Tulce, Krzyżowniki, Dziećmierowo i Kórnik. Tu postanowiłem wydłużyć trochę trening i pokręcić na Mosinę. Miłe zaskoczenie - ostatnim razem gdy tu jechałem (chyba w zeszłym sezonie) było zdecydowanie więcej dziur i samochodów. I tak dumając nad tą zmianą dotarłem do Niwki, skąd przez Puszczykówko i Luboń pognałem już do domu. Trochę przeklinałem w duchu różnych takich co mi próbowali na kole siadać ale teraz doceniam ich wkład motywacyjny:-)

Jutro jadę na spływ. Niby będę już blisko Wyrzyska (ok. 80 km) ale nie wiem czy w niedzielę dam radę wstać i dojechać na maraton bo zapowiada się imprezka przy ognichu. W każdym razie - biorę rower, ciuszki i, na wszelki wypadek, numer startowy. Jakąś wycieczkę na pewno zrobię a na mapie widziałem groźne szczyty powyżej 200 m. npm. w okolicy Bornego Sulinowa, he he.

Good biikes!

| 14:04 wtorek, 26 czerwca 2012 | linkuj No trochę cisnąłem:-) Teraz mam ambitny plan przejechać MTB 100 km na pętli (czyli np. nie cały czas z wiatrem) z avs > 30 km/h. Kolejnym wyzwaniem będzie zejść poniżej 3 godzin na tym dystansie ale to już bym musiał z kimś jechać, po zmianach.
W Lubrzy nie będę, jadę do Mosiny na XC.
| 09:36 sobota, 23 czerwca 2012 | linkuj Kurcze całkiem niezła średnia ;)
Będziesz za tydzień w Lubrzy ?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa koisp