WPN

d a n e w y j a z d u 70.20 km 50.00 km teren 02:55 h Pr.śr.:24.07 km/h Pr.max:51.60 km/h Temperatura:20.0 HR max:167 ( 87%) HR avg:127 ( 66%) Podjazdy: m Kalorie: 2052 kcal Rower:Lover
Czwartek, 7 czerwca 2012 | dodano: 07.06.2012

Dość ciężka terenowa runda. Dojazd szlakiem rowerowym przez Dębinę, ul. Ożarowską i leśne wertepy do Babek. Potem Kubalin i zjazd w prawo do drogi z płyt, łączącej Wiórek i Rogalinek. Dalej Mosina i 2 wjazdy na Osową. Raz zjechałem przez łąkę i potem pojechałem wzdłuż nieczynnej kolejki. Strasznie tam zarosło, o wiele trudniej się teraz jeździ niż wczesną wiosną. Podobnie zresztą jak na czarnym szlaku wzdłuż j. Dymaczewskiego. Do tego dochodzą nowe zwalone drzewa. Słynne już hopki między Ludwikowem a Dymaczewem tym razem pokonałem w odwrotnym kierunku niż zawsze do tej pory i miałem wrażenie, że tak jest trudniej.

Droga powrotna to Trzebaw, objazd j. Jarosławieckiego a dalej już standard czyli żółty szlak do Wir, Luboń, Świerczewo i Dębiec.

Nóżki czuję, nie powiem...

| 21:44 piątek, 8 czerwca 2012 | linkuj No jakoś nie weszło a wolno, wierz mi, nie jechałem:) Tylko nie wiem czy to oznaka wytrenowania czy może raczej przetrenowania...
Irulon
| 18:24 piątek, 8 czerwca 2012 | linkuj Wojtas, ja wiem, że Ty jesteś wytrenowany, ale przy podjeździe na Osową BPM Ci nie weszło nawet na 170? No, no, no.
bloom
| 08:46 piątek, 8 czerwca 2012 | linkuj Ok mniej więcej wiem gdzie to jest :)
JPbike
| 07:50 piątek, 8 czerwca 2012 | linkuj Tomek - tutaj jest mapka (interwały zabarwione zieloną linią) :)
bloom
| 05:54 piątek, 8 czerwca 2012 | linkuj Gdzie są te interwały panowie ! :D Szukałem raz ale nic z tego nie wyszło !
JPbike
| 20:32 czwartek, 7 czerwca 2012 | linkuj Hehe, osławione interwały i czarny szlak też dziś odwrotnym kierunkiem jechałem i podobne odczucia mam :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jegoo