Wycieczka

d a n e w y j a z d u 33.00 km 8.00 km teren 01:53 h Pr.śr.:17.52 km/h Pr.max:44.10 km/h Temperatura:23.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Niedziela, 27 maja 2012 | dodano: 27.05.2012

Z żoną:) Dla mnie totalna rekreacja, dla niej już konkretny wysiłek.
Fajnie tak się czasem przejechać, więcej się dostrzega:)
Trasa to moja pętla przez Garaszewo, Krzesiny, Spławie, Kobylepole i Maltę.

Kategoria ride for fun

Irulon
| 20:51 niedziela, 27 maja 2012 | linkuj A to ci dobre... moja żona tym samym modelem welocypedu śmiga :)
| 20:31 niedziela, 27 maja 2012 | linkuj @z3waza - no zawodowcy tak już mają, częściej patrzysz na avs niż na krajobraz wokół Ciebie:)

@Irulon - Paula jechała na swoim Giancie Głazie (Boulder), rama "damka", koła 26 cali, 8 biegów z tyłu, rower ma 2 lata ale jest prawie funkiel nówka, nieśmigana:)
Irulon
| 20:04 niedziela, 27 maja 2012 | linkuj Brawo, że zabrałeś żonę! A jakim rowerem jechała Paula?
Paradoksalnie z moją jeździłem częściej, kiedy miała jeszcze swój stary rower, który ważył chyba z 15 kg, miał koła jakieś małe (24 chyba) i był bez przerzutek. Kiedyś w końcu w końcu rozeźlona radość mego życia kazała mi samemu podjechać pod jakąś górkę na tym sprzęcie. Od tego czasu zacząłem inaczej dobierać trasy i próbując zaprzeczyć prawom fizyki starałem się aby zawsze było z górki :)
| 20:04 niedziela, 27 maja 2012 | linkuj Z tym dostrzeganiem to prawda - wczoraj pojechaliśmy na wycieczkę z dzieciakami i Asia w pewnym momencie stwierdziła "jak tu pięknie" gdy jechaliśmy przez ujeżdżony niezliczoną ilość razy szlak między Dębińcem a Brzostkiem.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa malud