Lasek Marceliński

d a n e w y j a z d u 34.80 km 20.00 km teren 01:26 h Pr.śr.:24.28 km/h Pr.max:40.60 km/h Temperatura:25.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Wtorek, 22 maja 2012 | dodano: 22.05.2012

Dotlenianie podelegacyjne.
Nie byłem tam chyba z rok a przecież jest w tym lasku taki miodzio singiel między drzewkami, którego pełne uroki docenia się przy prędkości powyżej 30 km/h:)
Dojazd przez miasto - dżizas ile tych świateł! Powrót nową ścieżką rowerową wzdłuż Bukowskiej - fajnie! Zawsze znajdzie się jakieś "ale", ale to jest naprawdę momentami silny powiew Europy:)

Na miejscu 5 pętli po około 4 km, za każdym razem przejazd przez górkę oraz moim ulubionym singielkiem. Spotkałem Łukasza, który dołączył na 2 ostatnie rundy (nie dając się zgubić!) oraz Macieja, który już akurat kończył swój trening.

Irulon
| 21:45 środa, 23 maja 2012 | linkuj Nie dałem się zgubić, bo się za mną oglądałeś :p
MaciejBrace
| 19:58 środa, 23 maja 2012 | linkuj Zapraszam częściej w "moje" rejony. Największe natężenie ścieżek rowerowych to ulica Wałbrzyska za stadionem - nie mogłem się nadziwić ile tego tam jest.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ieini