ITB

d a n e w y j a z d u 27.84 km 7.50 km teren 01:34 h Pr.śr.:17.77 km/h Pr.max:32.80 km/h Temperatura:16.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Wtorek, 8 maja 2012 | dodano: 09.05.2012

Czyli zapalenie pasma biodrowo-piszczelowego. Byłem wczoraj u ortopedy i tak zdiagnozował mój ból w prawym kolanie, a właściwie poniżej kolana, od zewnętrznej strony. A że lekarz to przy okazji i zapalony rowerzysta-maratończyk, to polecił mi zmienić ustawienie bloków w spd i siodełka. Do tego krioterapia (robię ją metodą domową - zimne kompresy żelowe) i voltaren. Powinno pomóc, właściwie już pomaga albo to działa efekt placebo:-)

Z drugiej strony, jak sobie poczytałem co o tym piszą w internecie, to mi trochę mina zrzedła. No nic, na ten moment zaufam specjaliście, może mam łagodniejszą formę niż np. Paweł Urbańczyk...

Dystans to dojazdy do pracy oraz do ortopedy:) Znaczy tragedii jeszcze nie ma, he he.

| 19:24 czwartek, 17 maja 2012 | linkuj mgr reh. ruch. Rodman proponuje:
- jedyna recepta to karbonowy full 29'' ;-P
daVe
| 20:00 piątek, 11 maja 2012 | linkuj Kurcze, niefajnie. Kolano ciężko doprowadzić do stanu przed urazem. Powtórzę za innymi - pozycja za kierownicą może dużo zmienić - musisz próbować!
JoannaZygmunta
| 09:11 środa, 9 maja 2012 | linkuj Mam nadzieję, że leczenie pomoże
| 08:08 środa, 9 maja 2012 | linkuj Byłem u Łukasza i muszę powiedzieć że warto. Już na samym początku dowiesz się o swojej pracy nóg i gdzie są problemy oraz czy da się coś zrobić aby poprawić pracę.
Jarekdrogbas
| 07:38 środa, 9 maja 2012 | linkuj http://virenque.bikestats.pl/678443,Bike-Fit-czyli-profesjonalne-ustawienie-roweru.html
Przeczytaj sobie ten wpis u kolegi Mikołaja i zobaczysz jak ważne jest odpowiednie ustawienie i pozycja na rowerze.70%dolegliwosci właśnie sie z tym wiąże

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa awego