Refleksyjnie

d a n e w y j a z d u 23.24 km 5.00 km teren 01:08 h Pr.śr.:20.51 km/h Pr.max:34.80 km/h Temperatura:12.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Czwartek, 12 kwietnia 2012 | dodano: 12.04.2012

Dojazdy z 3 dni w sumie.
Wracając przejeżdżam przez Stary Rynek, na którym pojawiły się już ogródki. Niby fajnie ale... każdy inny, z innymi logotypami na parasolach, odgrodzone od chodnika i płyty rynku, raczej brzydko to wygląda.
W krajach od nas bogatszych ustawia się po prostu parę stolików na bruku, bez tego przepychu co tutaj ale za to z większym gustem...
W krajach tych również nie uważa się, że jak ktoś jeździ rowerem do pracy, to dlatego, że go nie stać na samochód:)

U nas też się to niby zmienia ale jakoś tak powoli...

Irulon
| 09:16 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Refleksje godne prawdziwego reflektora :)
Kiedy na Starym byłem ostatnio, nie było jeszcze ogródków. W sumie się do nich przyzwyczaiłem w poprzednich sezonach, czyżby teraz było wyjątkowo brzydkie?
Co do dojazdów rowerem do pracy, to chyba się to już zmieniło. Ja bym chciał dojeżdżać rowerem do pracy, ale nie mam czym - moim Cubem nie chcę (ryzyko kradzieży, brak bagażnika i błotników), a drugi (miejski) (i trzeci, bo i szosówka mi się marzy) po prostu mi się nie zmieści w mieszkaniu... no chyba, że z 1 pokoju zrobię dla nich garaż.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa espot