Miejski rozjazd

d a n e w y j a z d u 29.53 km 6.00 km teren 01:26 h Pr.śr.:20.60 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:11.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Wtorek, 3 kwietnia 2012 | dodano: 03.04.2012

W poniedziałek po pracy podjechałem do księgarni na Kopernika na spotkanie z Bobem Budowniczym:) Miasto dosłownie stało..., nawet boczne, niemal osiedlowe uliczki kompletnie zapchane. Cudownie się śmigało wzdłuż uwięzionych w korku aut ale to jest przegięcie. Niektórzy nie mają wyboru i muszą jechać autem.

Dziś jak by cieplej i wiatr osłabł więc powrót z roboty wydłużyłem sobie o pętelkę "wokół Warty":-)

Kategoria ride for fun

| 19:33 wtorek, 3 kwietnia 2012 | linkuj No niestety czasem trzeba tym samochodem...
A najlepsze jest to że z mojego biura koło Cytadeli na Rusa (skąd odbieram dzieci od dziadków) to ZAWSZE jest szybciej rowerem niż samochodem
| 19:03 wtorek, 3 kwietnia 2012 | linkuj Jakby jeździli tylko ci co nie mają wyboru to korków tak czy inaczej by nie było ;P
Ale ostatnio też mi żal tych bidoków w puszkach, wczoraj koło 16 jechałem przez kompletnie stojące miasto. Ale co tam, chcą to mają. Może lepiej postać dwie godziny i nie tracić tego, no... prestiżu? ;D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wkeoc