Na krótko!

d a n e w y j a z d u 53.50 km 20.00 km teren 02:01 h Pr.śr.:26.53 km/h Pr.max:41.80 km/h Temperatura:17.0 HR max:172 ( 90%) HR avg:146 ( 76%) Podjazdy: m Kalorie: 1753 kcal Rower:Lover
Sobota, 17 marca 2012 | dodano: 17.03.2012

To znaczy w krótkich spodenkach bo na górę założyłem jeszcze bluzę z długim, ale cienką. Było w sam raz, w słońcu to nawet bardziej lato niż wiosna.
Teren jest już suchy, momentami zaczyna się nawet piaszczyć. Jakoś dziwnie twardo mi się jechało ale potem sobie przypomniałem, że przed ostatnią stówką po asfalcie nabiłem do 3,5 bara...

Pojechałem terenem przez Dębinę, Babki, Kamionki i Mościenicę do Kórnika. Powrót asfaltami. W lesie między Borówcem a Koninkiem dogoniłem kolarza z M6 na szosówce i tak sobie razem pokręciliśmy do Orła Białego. Jechaliśmy obok siebie gadając o wyścigach w Wlkp, a zatem o wożeniu się na kole nie było mowy:-)

Irulon
| 19:17 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Trasa Rusałka - Strzeszynek faktycznie zupełnie ok. Może najwyżej rozjeżdżona być, bo wczoraj i dziś waliły nią tłumy! :)
Wojtas, tak sobie porównałem Twoje i moje statystyki za sobotę - podobny czas, podobna długość trasy, tylko puls Ty masz wyższy - widać teren robi swoje!
Jarekdrogbas
| 22:26 sobota, 17 marca 2012 | linkuj Zielonka jest sucha słyszałem,że i trasa Rusałka - Strzeszynek jest ok.nic tylko trenowac w terenie;-)
| 21:43 sobota, 17 marca 2012 | linkuj Dziś można było jechać na krótko i bottom i top ;) a warunki terenowe są super - jest jeszcze trochę błotka, pojawia się piasek ale większość jest w stanie pośrednim czyli po prostu twarda.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ibezm