Bieganie po Ratajach i nie tylko

d a n e w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren 01:21 h Pr.śr.:0.00 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:3.0 HR max:168 (%) HR avg:154 (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
Niedziela, 19 lutego 2012 | dodano: 19.02.2012

Wstępnie miał być rower, pętelki nad Maltą z Kłosiem. Mariuszowi niestety obowiązki pokrzyżowały plany treningowe. Ja natomiast postanowiłem mimo wszystko choć troszkę pokręcić. Ubrałem się, zamontowałem błotniki, założyłem lampki i ruszyłem. Cofnąłem się po 300 metrach... Syf niemożebny, przez okno nie wyglądało to tak źle ale okazało się, że jest mokro, wszędzie stoją kałuże na całą szerokość ścieżki lub jezdni a do tego gdzieniegdzie zalega jeszcze breja pośniegowa:(

Wróciłem więc, zmieniłem buty i zamiast roweru zrobiłem trening biegowy. Biegło mi się bardzo dobrze, nogi same niosły:)

Trasa:

Dystans: 14,5 km
Czas: 1:21
Średnie tempo: ok 5:30 na km (w rzeczywistości na pewno szybsze ponieważ kilka razy truchtałem sobie w miejscu na światłach)
Hr max: 168
Hr avg: 154

Powiem szczerze, że zmęczyłem się, czyli trening bez lipy:)
Cieszy też, że już nie mam żadnych dolegliwości w stylu ból mięśni albo Achillesa. Gdzieś tam tylko lekkie kłucie w lewym kolanie, ale też mniejsze niż jeszcze niedawno...

Kategoria Forrest Gump

| 20:59 niedziela, 19 lutego 2012 | linkuj No to dajemy, ja już od dawna się na ten start nastawiam, potrzebuję tylko delikatnego motywacyjnego kopa w dupala ;D. Będzie ładne otwarcie sezonu.
| 19:13 niedziela, 19 lutego 2012 | linkuj No nie będę ukrywał, że przeszło mi to już przez myśl:)
We dwóch, tak jak mówisz, motywacja byłaby większa tak do startu, jak i na trasie, he he.
| 18:45 niedziela, 19 lutego 2012 | linkuj Ładna pętelka. Proponuję start w półmaratonie Poznań 1.04 :).
Będę miał większą motywację żeby wystartować, hehe

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iwosc