Siarczyście

d a n e w y j a z d u 32.30 km 20.00 km teren 01:29 h Pr.śr.:21.78 km/h Pr.max:33.10 km/h Temperatura:-6.0 HR max:162 ( 85%) HR avg:130 ( 68%) Podjazdy: m Kalorie: 1045 kcal Rower:Lover
Sobota, 28 stycznia 2012 | dodano: 28.01.2012

Taa, zachciało mi się bawić w polarnika. W sumie nie było tak źle, najgorzej z palcami u rąk - musiałem się kilka razy zatrzymać i je rozgrzać. Poza tym, pod koniec skostniały mi też paluchy u nóg.

Buff zdał egzamin, z tym, że na takie warunki pewnie lepsza byłaby kominiarka.

No i w końcu wypróbowałem też prezent gwiazdkowy czyli licznik polara z pulsometrem (stąd dane np. o spalonych kaloriach). Wszystko działa pięknie tylko w jednym momencie jakby oszalał i nagle ze 158 pokazał mi tętno 202:), i zaraz wrócił do poprzedniego wskazania. A może to automat (tzw. own zone) określił mojego maksa? Bo po raz pierwszy jechałem z tym pulsakiem i na początku w ogóle jakieś dziwne rzeczy pokazywało, np. hr poniżej 70 bpm przez pierwsze 2 kilometry... Tak czy inaczej, wpisuję maksa na podstawie obserwacji, bez brania pod uwagę tego "skoku".

Trasa to standard przez Rusałkę i Strzeszynek do Kiekrza. Powrót przez Wolę i potem Bukowską, Przybyszewskiego, Grunwaldzką. Dawno nie byłem w tamtych rejonach - buduje się! A w okolicach Roosevelta i Mostu Dworcowego to już w ogóle jeden wielki plac budowy, i dobrze!

Całkiem sporo bikerów jak na te warunki mijałem, zdaje się też, że gdzieś mi Ryszard z Rybczyńskich mignął.

Ale nie wiem czy jutro też się skuszę... przede wszystkim musiałbym mieć rękawice, takie do co najmniej -20 bo na rowerze wyjątkowo mocno dostaje się po łapach.

Kategoria 20-50, Only for tough mothafuckers

| 17:57 sobota, 28 stycznia 2012 | linkuj A mnie kusi żeby wyskoczyć. Zobaczymy czy patent zda rezultat wezmę 2 pary rękawic mam zimowe polarowe + zimowe BCMu. Pewnie szybciej mi paluchy wysiądą ;)
| 16:55 sobota, 28 stycznia 2012 | linkuj Fakt, rękawice narciarskie dają radę o wiele lepiej niż rowerowe. Ja też chyba nie pojadę jutro, ząb mnie napierdziela i nic mi się nie chce, dziś też nigdzie nie byłem bo zasnąłem dopiero o piątej :/.
kkkrajek18-remov
| 16:11 sobota, 28 stycznia 2012 | linkuj To polecam jakieś narciarki.
Ja mam jakieś zwykłe - http://allegro.pl/rekawice-narciarskie-narty-snowboard-m-i2064331911.html
dzisiaj 2 h zaliczyłem i o zimnie nie było mowy ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dluja