Tygodniówka

d a n e w y j a z d u 34.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:-7.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida
Piątek, 27 stycznia 2012 | dodano: 27.01.2012

Zbiorczo cały tydzień.
W końcu przyszedł! Rosyjski wyż:)
Dziś rano -7 ale i tak jechało się o wiele przyjemniej niż przy, dajmy na to, +4, silnym wietrze i zacinającym śniegu z deszczem.
Tylko w mordę trochę szczypie, tak że wracając nabyłem buffa za 17 zł. Tanio, bo
a) promocja była
b) tak naprawdę to nie buff tylko 'zamiennik' z polskiego sklepu:), może to ostatni moment na taki zakup dopóki ACTA nie weszła w życie, się porobiło...

| 20:28 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Fajne jest to powielanie komentarzy przy odświeżaniu ;). Najwyraźniej te okolice to zagłębie tanich buffów ;))).
| 20:11 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Blisko:) Ja w samym Starym Bro, nazwę sklepu zdążyłem już wpisać na Twoim blogu, he he
| 20:06 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Tej ty czasem w tym samym sklepie nie kupowałeś, między Apollo a Starym Browarem? :D Też dziś takiego zanabyłem ;). Faktycznie fajnie że pogoda się poprawiła, szczególnie bieganie w takich temperaturach przy słoneczku jest bardzo przyjemne, ale dojazdy do pracy też mogą być :).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa alezy