Wmordewind

d a n e w y j a z d u 60.78 km 8.00 km teren 02:23 h Pr.śr.:25.50 km/h Pr.max:41.70 km/h Temperatura:1.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Niedziela, 15 stycznia 2012 | dodano: 15.01.2012

Ależ dzisiaj piździło z zachodu! Jak wyszedłem rano (a właściwie koło południa, he he) po bułki to jakoś tego w ogóle nie odczułem. Słonko świeciło, powietrze suche, minimalnie na plusie czyli nic tylko wsiadać i kręcić.
Pojechałem do Kórnika przez Dębinę, Minikowo, Krzesiny, Gądki i Szczodrzykowo. Czysta przyjemność! Momentami na otwartym terenie prędkość na płaskim podchodziła pod 40 km/h i to bez szczególnej napinki:) W Kórniku miałem avs 29,7 i to pomimo spokojnego startu i przejazdu przez dość mokry teren na Dębinie. Ale tam nastąpił nawrót i... ja pierdziu, jakby mi ktoś kierę trzymał! Uzyskanie 25 km/h to maksymalny wysiłek, momentami miałem problemy żeby przekroczyć 20... Tyrałem tak przez jakieś 25 kilometrów, obmyślając trasę tak aby w miarę możliwości unikać otwartych terenów - Skrzynki, Borówiec, Koninko, Krzesiny, Spławie, Darzbór, Kobylepole, Rusa (gdzie odwiedziłem tatę).
Normalnie jak 25 km podjazdu a do tego przenikliwy, wyziębiający chłód. A na ostatnich kilometrach jeszcze śnieg zaczął zacinać. Krótko mówiąc:) - niezły trening siły i hartu ducha.

Za to powrót z Rataj na Wildę po zmroku i po cienkiej, w wielu miejscach w ogóle nieprzetartej, warstwie śniegu miał super klimat.

| 09:42 poniedziałek, 16 stycznia 2012 | linkuj Tego właśnie w okresie zimowym nie lubię - tego piżdżącego wiatru, a jak wjedziesz w las to rower po chwili cały uwalany, no chyba że jest mrozik wtedy problem błotka znika.
jacgol
| 17:36 niedziela, 15 stycznia 2012 | linkuj dzisiaj wyprzedził mnie seicento z dwoma fullami na pace, delikatnie zatrąbił i pozdrawiająco pomachał - rowerowa brać...:)
| 17:15 niedziela, 15 stycznia 2012 | linkuj W las trzeba się było schować, w las! :)
Ja dziś po otwartym jechałem w opcji "bandit", z buffem naciągniętym na twarz. Ma to swoje zalety, od razu jakby większy szacun na drodze i samochody jakby więcej ustępują :))).
| 17:09 niedziela, 15 stycznia 2012 | linkuj Podziwiam ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acwbe