Murowana Goślina

d a n e w y j a z d u 66.17 km 40.00 km teren 02:36 h Pr.śr.:25.45 km/h Pr.max:43.20 km/h Temperatura:7.0 HR max:142 ( 74%) HR avg:172 ( 90%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Niedziela, 20 listopada 2011 | dodano: 20.11.2011

Dojazd północnym Nadwarciańskim przez Umultowo, Prusice i Mściszewo, powrót przez dukty, ścieżki i wertepy Puszczy Zielonki.
Początek jechało mi się tak dobrze, że byłem bliski pokręcenia dalej aż do Obornik ale ostatecznie się nie zdecydowałem (i dobrze), a głównym powodem był brak lampek i obawa czy się wyrobię przed zmrokiem.

Pogoda fantastyczna - wczoraj pisałem, że w powietrzu czuć już zimę a dziś było niemal wiosennie! Aż za ciepło, bo zgrzałem się na początku i potem, mimo wszystko, trochę się wyziębiłem.

W lasach jest strasznie sucho, jak po 2-tygodniowych upałach gdzieś w środku lata - nie pamiętam tak piaszczystego Nadwarciańskiego na odcinku leśnym przed Radojewem. Podobnie jest w Puszczy Zielonce, na jednym wirażu tak się zakopałem, że zaliczyłem glebę.

Jeździłem dzisiaj z pulsometrem Garmina i już nawet w końcu rozgryzłem jak transferować dane z tego ustrojstwa na serwer, żeby odczytać średnie i maksymalne tętno. Nie wyłączałem pulsaka podczas postojów (krótkich - w sumie 5 min. - ale zawsze), więc pewnie avs z samej jazdy był między 145 a 150.

Anonimowy tchórz | 14:20 wtorek, 22 listopada 2011 | linkuj Gratulacje z powodu udanego transferu już :-)
Krzysztof
Irulon
| 21:12 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj Widzę, że i Ty padłeś trochę ofiarą dzisiejszej pogody - mi też wydawało się, że jest cieplej, ale to chyba wilgoć w powietrzu sprawia, że zimno jest bardziej przenikliwe, mimo, że w ciągu dnia było koło 7-8 st.
Mi osobiście bardziej pasowała pogoda wczoraj :)
| 20:19 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj No widzę że odwiedziłeś moje rejony ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa adlsz