TTR-N czyli szykuje się niezła wyrypa

d a n e w y j a z d u 16.00 km 3.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida
Czwartek, 20 października 2011 | dodano: 20.10.2011

Zaprzyjaźnieni kolarze z Great Poland Bike Team organizują w niedzielę 30 października przejazd północnym odcinkiem Transwielkopolskiej Trasy Rowerowej - z Okonka do Poznania. Dojazd na miejsce startu pociągiem, który wyjeżdża z Pz jakoś tak bladym świtem albo jeszcze przed świtem:-).
Według prognozy 16-dniowej ma być wtedy wyjątkowo ciepło (16 stopni!) i możliwy mały deszczyk, czyli w sam raz - nie będzie się kurzyć:-).
Więcej szczegółów tutaj.

Ja się na to piszę. Znajdzie się więcej takich wariatów?

P.S. Dystans to rzecz jasna dojazdy i powroty z kołchozu:) wczoraj i dziś.

daVe
| 18:50 sobota, 22 października 2011 | linkuj Widzę, że Jacek już napisał to, co sam miałem tu wkleić ;) Czekam na relację!!!
JPbike
| 19:32 piątek, 21 października 2011 | linkuj :D
| 19:11 piątek, 21 października 2011 | linkuj Obstawiałem 2 pierwsze osoby w komentarzach i trafiłem w 100%:-)
Wiedziałem, że mogę na Was liczyć, he he
| 17:15 piątek, 21 października 2011 | linkuj No jest to gruba propozycja :). Aczkolwiek nie wykluczam ;).
JPbike
| 15:50 piątek, 21 października 2011 | linkuj Jak nie będę miał tegoż dnia innych planów to może pojadę :)
Relacja Dawida (daVe'a) z tegoż szlaku - KLIK

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iasta