Nad Kierskie

d a n e w y j a z d u 42.05 km 32.00 km teren 01:36 h Pr.śr.:26.28 km/h Pr.max:37.60 km/h Temperatura:17.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Środa, 21 września 2011 | dodano: 21.09.2011

Do ostrego podjazdu koło przystani i z powrotem. Pamiętam, że kiedyś wjechanie tam to był dla mnie wyczyn, dziś - niemal z biegu:-)

Dobrze mi się dziś pomykało w lasach wokół Rusałki, Strzeszynka i Kiekrza. Trochę wariacji terenowo-podjazdowych też zrobiłem.

No, to baza w tym tygodniu została wykonana. Teraz 2 dni spokojne, delikatny rozruch w sobotę i mam nadzieję, że w Łopuchowie będzie pierdolnięcie mocy:-)

PIO_TREK z GPBT ! | 10:49 sobota, 24 września 2011 | linkuj Widzę że nie tylko ja, liczę na mocne nogi i moc w Łopuchowie :) Dziewicza Góra to sprawdzi!
Do zobaczenia na trasie !
| 08:44 czwartek, 22 września 2011 | linkuj Ten podjazd jest super ;) Da się podjechać jak warunki są znośne ;) Kolejny ciekawy podjazd to jest na Morasku schody mocno techniczny i trzeba mieć niezłego papcia aby tam wjechać.
Można wjechać lewą stroną (mniej techniczną) i prawą między drzewami zakręty 90 stopni ;)
Mnie się udało jak były warunki i był papeć ;) - Polecam

To czy będzie pierdolnięcie będziesz wiedział już w sobotę ;)
| 20:32 środa, 21 września 2011 | linkuj Opływowa pozycja + dobre depnięcie i ino kurz się posypie! :)
W sobotę zrób sobie taką wyrypę na jaką mnie wyciągnąłeś przed BM Poznań, na mnie podziałało ;D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zonen