Dojazdy

d a n e w y j a z d u 13.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida
Środa, 7 września 2011 | dodano: 07.09.2011

Ależ się to miasto kompletnie zakorkowało! Dziś sznur samochodów stał na całej długości Ratajczaka - od 27 Grudnia do PKS, stoi Królowej Jadwigi, Niepodległości, już nie wspomnę o Bukowskiej, Przybyszewskiego i Grunwaldzkiej, gdzie słyszałem jest totalny armagedon.

Ale oczywiście to jeszcze nie powód dla większości ludzi żeby zrezygnować z auta na rzecz roweru, MPK czy własnych nóg - co to, to nie! Tak sobie obserwuję te wyprzedzane samochody i prawie w każdym tylko 1 osoba... Przy takim kulcie motoryzacji, jaki mamy obecnie, nie pomogą żadne remonty - ile by dróg nie pobudowali i nie poszerzyli, to i tak wszystko to się prędzej czy później zakorkuje.

bloom
| 10:03 czwartek, 8 września 2011 | linkuj Ależ ja dawno w poznaniu nie byłem :D Już widzę jaki będę zniesmaczony czekając na autobus ;/
Apropo rataje też tak zawalone ?

Aha a w kórniku nie zauważyłem żadnych korków :D Wszystko jest ok.
| 08:10 czwartek, 8 września 2011 | linkuj Myślę że w ciągu paru lat wytworzy się moda na rower, zresztą coraz więcej ludzi jeździ szczególnie latem, i ludzie się trochę ogarną :).
Ale na razie, jak przyjemnie się jedzie rowerem wzdłuż takiego korka ;).
Ja coś załatwić do centrum praktycznie zawsze jadę rowerem, od kiedy kupiłem sobie konkretny łańcuch do wiązania roweru nie boję się go zostawić nigdzie ;).
JPbike
| 21:45 środa, 7 września 2011 | linkuj Z tymi korkami to macie rację, Też codziennie widzę masę aut z 1 osobą w środku, sporo robi 2 km do pracy, 1 km do supermarketu itp ...
mlodzik
| 21:00 środa, 7 września 2011 | linkuj Jak muszę załatwić coś w centrum to zdecydowanie wolę jechać rowerkiem, samochody mnie wkurwiają :)

Polska mentalność powoduje korki a nie samochody, które w nich stoją ;). Niektórzy 2 km jadą do pracy i to w dodatku tak jak napisałeś, samochody są przynajmniej 4 osobowe a prawie w każdym siedzi jeden ludzik.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emias