Myk

d a n e w y j a z d u 53.81 km 15.00 km teren 02:03 h Pr.śr.:26.25 km/h Pr.max:61.60 km/h Temperatura:16.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Lover
Środa, 7 września 2011 | dodano: 07.09.2011

Pod wiatr do Puszczykowa Starego. Następnie 3 dość siłowe podjazdy na Osową, w tym jeden z blatu. Powrót drugą stroną Warty - z Rogalinka przez las do Wiórka, a dalej Czapury, Babki, Głuszyna i Minikowo.

Dość nieprzyjemny zachodnio-południowy wiatr, do tego szybko już mrok zapada i robi się zimno. Wracałem krótko po 20 już w kompletnych ciemnościach, w długim rękawie wcale mi nie było za ciepło.
To ostatni poważniejszy trening przed giga w Międzygórzu..., może w piątek na miejscu uda się jeszcze zrobić małą rozgrzewkę na jakimś fragmencie trasy.

Zabrałby się ktoś z Poznania na Michałki 17.09? Dam radę wziąć 2 osoby (wtedy 1 rower idzie do środka). Oczywiście ja też mogę się do kogoś dosiąść, jakby co. Po prostu nie chcę jechać sam bo to około 200 km w obie strony i w ogóle jakoś tak smutno:)

MaciejBrace
| 16:04 czwartek, 8 września 2011 | linkuj Ok dzięki, wszystko jasne czyli Mega.
| 16:01 czwartek, 8 września 2011 | linkuj Ciężkie jak ciężkie - ja miałem około 4:40 w zeszłym roku, to był niezły wynik nieco poniżej poziomu Magdy Hałajczak.
Nie ma w ogóle asfaltu, jest sporo piachu i leśnych chęchów. Od czasu do czasu nienajgorsze górki. Takie gorsze przejezdnie fragmenty Hermanowa przez cały czas ;).
MaciejBrace
| 15:37 czwartek, 8 września 2011 | linkuj Tak z ciekawości czy giga na michałkach jest ciężkie - bo patrzę na wyniki z zeszłego roku i zwycięzca miał niewiele mniej niż 4 godziny, a ja miałbym ze 6 godzin ;).
| 10:33 czwartek, 8 września 2011 | linkuj Skrótami powinno być z 90km z Poznania ;). Myślę że wyjazd 6:40 powinien wystarczyć.
| 10:19 czwartek, 8 września 2011 | linkuj @Kłosiu - no to jesteśmy umówieni na wspólny dojazd. Jeszcze tylko ustalimy czyją furą:-) Kurde, wyjazd będzie musiał być przed 7...
bloom
| 10:09 czwartek, 8 września 2011 | linkuj Jedź z kłosiem :D On tam ma extra muze w schowku :))
| 08:14 czwartek, 8 września 2011 | linkuj Ja będę jechał z Poznania, możemy się zgadać. Tyle że chciałbym być dość wcześnie, minimum dwie godziny przed startem, żeby się w miarę na początku ustawić ;). Jak nie będzie pogody, możemy myknąć moją korwetą ;), dwa rowery wchodzą do środka.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa odnia