Mocna stówka

d a n e w y j a z d u 116.04 km 70.00 km teren 04:23 h Pr.śr.:26.47 km/h Pr.max:51.20 km/h Temperatura:25.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Niedziela, 14 sierpnia 2011 | dodano: 14.08.2011

Szlak pod-poznańskich maratonów:) Wpierw spory fragment trasą Eski - od Malty aż do Promna i asfaltówki na Pobiedziska (tej drugiej, mniej uczęszczanej). Stamtąd przez Węglewo (trochę się gubiąc) i Bednary do Tuczna, gdzie wjechałem na trasę golonkowej Murowanej Gośliny i tak pokręciłem aż na Dziewiczą. Zjechałem sobie killerem i dalej do Owińsk oraz Biedruska, gdzie jeszcze zapewne można było dojrzeć ślady opon uczestników zeszłotygodniowego Bikecrossu Suchy las. I tak, Nadwarciańskim i przez Morasko pokulałem się już do domu.

Nie powiem, pod koniec już byłem trochę zrypany ale generalnie jechałem bez zamulania, co mnie cieszy:).

Pogoda idealna na taki wypad - nie za gorąco, nie za zimno, trochę słońca, trochę chmur (ale bez deszczu) i delikatny zefirek z południa:) Jednak w terenie miejscami sporo błotka - szczególnie na trasie Eski, w lesie na wysokości Promienka.