Zimin avec le directeur sportif:)

d a n e w y j a z d u 71.00 km 0.00 km teren 02:20 h Pr.śr.:30.43 km/h Pr.max:46.60 km/h Temperatura:25.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Wtorek, 19 lipca 2011 | dodano: 19.07.2011

Pojechałem do Tulec odebrać od Rodmana mój przydział rohloffa. Dyrektor sportowy Emed Racing Teamu dał się namówić na wspólne pokręcenie ale nie dał się namówić na zostawienie szosy w garażu i zabranie MTB (w sumie brak koła to dość przekonywująca wymówka, he he). W efekcie - nie sposób było go zgubić:-):-)

A tak naprawdę, to lekkość z jaką mi odjeżdżał przy "interwałkach" była PORAŻAJĄCA!
Lecimy sobie np. 38 km/h, ja walczę żeby utrzymać koło, a Roadman (proponuję zmianę nicka) po prostu robi mocniejsze depnięcie w korbę i szuuu. I to pod wiatr... Prędkość to jedno ale różnica jest przede wszystkim w przyspieszeniu - moment zagapienia, nie stanąłem na pedałach i już jest pozamiatane.

Mimo wszystko, dzięki za wspólną jazdę!

P.S. Bateria w liczniku mi się wyczerpała więc czas jest na czuja, w każdym razie w Swarzędzu avs był powyżej 31 km/h

Trasa:

bloom
| 21:41 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj A byś widział jaki to jest efekt wychodzenia z koła :D Jedziesz sobie w moim przypadku na tętnie rzędu 160-165 a koleś jadący za tobą na plechach ma 122-130 :D Wychodzisz z koła to robisz taki ogień, że to sie nie dzieje :D Narazie jestem na tym etapie fascynacji :D Ciekawe co jeszcze przedemną.
| 21:34 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj jak mnie rozprowadzałeś przy 45 km/h czułem się jak Człowiek z Wyspy Man :-)))
zmienisz oponki na 1,5 cala i będziesz miał Górską Szoskę ;-P
| 21:18 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj Niech to, wszyscy są tak pozachwycani szosą ostatnio, że niedługo staniemy się grupą szoszońską kategorii Continental Team ;)))
Fakt, że na szosce da się przyśpieszyć jeszcze długo po tym, gdy na góralu wydaje się że już się nie da :).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bezmy