Garby

d a n e w y j a z d u 45.96 km 0.00 km teren 01:33 h Pr.śr.:29.65 km/h Pr.max:41.00 km/h Temperatura:19.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:wheeler
Poniedziałek, 11 lipca 2011 | dodano: 11.07.2011

Lało w ciągu dnia, więc w teren wolałem się nie zapuszczać.

Rzeczywiście na odcinku Zalasewo - Tulce jest nowy asfalt.

W Tulcach dzwoniłem do Rodmana bo mi średnia zaczęła spadać:) i miałem nadzieję, że może mnie trochę podciągnie. Niestety, bawił akurat gdzie indziej.

Jeden z tych dni kiedy wiatr zdaje się wiać co najmniej z 3 różnych kierunków...

bloom
| 19:47 środa, 13 lipca 2011 | linkuj W takim razie zapraszam na moją świeżo wyasfaltowaną ulice. Została w profesjonalny sposob wypoziomowana. Kałuże stoją w miejscach w których stały :DD Nie wiem jak to możliwe ale this is polska (u nas niestety wygrywa najtańsza oferta).
| 15:53 środa, 13 lipca 2011 | linkuj teraz przy stadninie jest IDEAŁ a dalej (podjazd/zjazd 2% Zalasewo) jest fatalna, przynajmniej dla Szoszona ;-P
*będą kłaść natomiast nowiutki asfalt na "zjeździe" ze Szczepankowa do Tulec (a może i położą na "podjeździe ?!) ... i tak mamy Neverending Story z łataniem asfaltów tam gdzie już zaczyna puszczać = czyli niestety nigdy nie będzie dobrze do końca ....
bloom
| 22:37 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj Z tego co pamiętam droga na tamtym odcinku była przyzwoita. Dopiero gdzieś przy stadninie koni droga stawała się fatalna (chyba ze myle miejscowości).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa estaw